بازی Mortal Kombat 12 در سال جاری توسط دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر عرضه خواهد شد

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

در اکتبر 2022، زمانی که Mortal Kombat 30 سال از حضور خود را جشن می گرفت، اد بون، بنیانگذار استودیو NetherRealm شروع به اشاره کرد که به زودی یک بازی مبارزه ای جدید باید معرفی شود. پشتیبانی از Mortal Kombat 11 در سال 2021 به پایان رسید و همه منتظر معرفی یک بازی جدید MK با توجه به نزدیک شدن به 30 سالگی بودند. بون در مورد این پروژه جدید بسیار سختگیر بود. آیا این MK 12 است؟ یا بازی جدید Injustice؟ در دهه گذشته شاهد جایگزینی استودیو NetherRealm در بازی‌های MK با بازی‌های Injustice بوده‌ایم، بنابراین بسیاری گمان می‌کردند که پروژه بعدی می‌تواند در دنیای Injustice باشد. این معما اخیراً حل شد، اما نه با اعلام رسمی از Ed Boon، همانطور که ما انتظار داشتیم. درعوض، دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری، در آخرین تماس درآمدی با ذکر اینکه MK 12 امسال عرضه می‌شود، همه چیز را خراب کرد.

احتمالاً، بون و تیمش در حال آماده شدن برای معرفی بازی جدید در یک نمایش بازی ویدیویی امسال بودند و این اسپویل اولیه مدیر عامل WB به نوعی هیجان انتظار را از بین می برد. با این حال، اینطور نیست که طرفداران ندانند چیزی در راه است، زیرا بون دائماً سرنخ ها و تیزرهای مبهم را توییت می کند. گربه اکنون از کیف خارج شده است و بون ممکن است با یک تیزر کوچک آن را تصدیق کند تا حتی بیشتر درباره چیزها تبلیغات کند. واکنش فوری بون این بود که به شوخی در مورد Injustice 3 توییت کرد.

به طور کلی سال 2022 برای برادران وارنر سال مشکل‌ساز بود، زیرا زاسلاو به‌شدت بسیاری از جنبه‌های شرکت را بازسازی کرد، بنابراین بخش مالی بر این اساس ضربه خورد. با این حال، مدیر عامل بانک جهانی به سرمایه گذاران اطمینان داد که امسال همه چیز به سمت بهتر شدن تغییر خواهد کرد. در حال حاضر می‌توانیم ببینیم که طرف بازی به‌ویژه با بازی جدید هری پاتر میراث هاگوارتز، که تنها در 2 هفته پس از عرضه 850 میلیون دلار آمریکا به ارمغان آورد، خوش‌بین است. این شرکت می‌خواهد امسال با بازی‌هایی مانند Mortal Kombat 12 و Suicide Sqad: Kill the Justice League به همین مسیر ادامه دهد. Zaslav اشاره می کند که WB “پیش بینی های راه اندازی جاه طلبانه” برای MK 12 و بازی جدید Suicide Squad دارد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Mortal-Kombat-12-confirmed-to-launch-this-year-by-Warner-Bros-CEO-David-Zaslav.697046.0.html10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین