بررسی گوشی هوشمند Blackview BV5200 – ارزان و قوی با NFC

بلندگوی مونو در پایین در واقع کار قابل قبولی را برای چنین گوشی هوشمند ارزان قیمتی انجام می دهد: حتی در حداکثر صدا نیز زیاده روی نمی کند و بین متوسط ​​و سه برابر کاملاً متعادل است. با این حال، طرفداران صدای واقعی احتمالاً ترجیح می دهند هدفون یا بلندگو را به هم وصل کنند. این کار از طریق USB-C یا بلوتوث امکان پذیر است. مجموعه ای از کدک های SBC، AAC، LDAC، aptX و aptX HD برای اتصال بی سیم در دسترس است.

شارژر همراه 10 وات را مدیریت می کند، بنابراین 3 ساعت طول می کشد تا دوباره باتری گوشی پر شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Blackview-BV5200-smartphone-review-Inexpensive-and-robust-with-NFC.697282.0.htmlحداکثر دمای 34.7 درجه سانتیگراد بسیار معتدل است و ما در تست بلندمدت GFXBench متوجه کاهش عملکرد نشدیم.

Blackview همچنین حافظه بسیار کندی را نصب می‌کند که در ترکیب با SoC کمتر قدرتمند، منجر به لکنت در حین کار و زمان‌های طولانی انتظار می‌شود.

شما نباید از Mediatek Helio A22 5 ساله انتظار معجزه داشته باشید که یک SoC نسبتاً کند سطح ابتدایی است که حتی نمی تواند برخی از معیارهای فعلی را مدیریت کند. به عنوان مثال، 3DMark به طور کامل از کار کردن خودداری می کند. بنابراین، ممکن است برخی از بازی‌ها اجرا نشوند یا حتی در فروشگاه Play یافت نشوند.

با وجود باتری قوی‌تر 5180 میلی‌آمپر ساعتی، BV5200 بلک‌ویو نمی‌تواند در مقایسه با برخی از رقبای بیرونی خود را حفظ کند: کمی بیش از 15 ساعت در تست WLAN ما برای استفاده روزمره کافی است و همچنین باید چندین روز استفاده شود، اما Gigaset GX6 عمر باتری بسیار بیشتری را برای شما به ارمغان می آورد و حتی باتری قابل تعویض دارد.