این کابل USB-C Baseus دارای یک بازخوانی زمان واقعی وات است و اکنون ما هرگز نمی توانیم به عقب برگردیم

این کابل USB-C Baseus دارای یک بازخوانی زمان واقعی وات است و اکنون ما هرگز نمی توانیم به عقب برگردیم
این کابل USB-C Baseus دارای یک بازخوانی زمان واقعی وات است و اکنون ما هرگز نمی توانیم به عقب برگردیم

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

آیا تا به حال به کابل شارژ USB-C خود وصل کرده اید و به این فکر کرده اید که در واقع چقدر آب می کشد؟ البته همیشه می توانید از یک وات متر مجزا استفاده کنید، اما ادغام یک متر به طور مستقیم بر روی خود کابل راه حل راحت تری است.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

Allen Ngo – سردبیر ایالات متحده – 4990 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2011

بر اساس زمان ما با نمونه ارائه شده توسط سازنده، بازخوانی ال ای دی بلادرنگ روی کابل بسیار سریع است زیرا حدود دو بار در ثانیه تازه می شود. با این وجود، به خاطر داشته باشید که بازخوانی فقط در یک طرف کابل است و فقط در یک طرف آن قابل مشاهده است. بنابراین نمایشگر بسته به جهت آن می تواند وارونه باشد یا اصلا قابل مشاهده نباشد.

کابل های USB-C در حال حاضر می توانند تا 100 وات و به زودی تا 240 وات برای دستگاه های پشتیبانی شده شارژ شوند. با این حال، نرخ‌های شارژ بین دستگاه‌ها متفاوت است و اکثر آنها از سرعت شارژ نزدیک به 100 وات پشتیبانی نمی‌کنند. بنابراین، دانستن اینکه دستگاه شارژ دقیقاً چه مقدار توان را از کابل می‌کشد، کمک می‌کند تا بتوانید تصور بهتری از میزان شارژ آن داشته باشید.

پس از فارغ التحصیلی در رشته هیدرودینامیک محیطی از دانشگاه کالیفرنیا، در رشته فیزیک راکتور مطالعه کردم تا از NRC ایالات متحده برای بهره برداری از راکتورهای هسته ای مجوز دریافت کنم. پس از کار با سیستم‌های واکنش‌پذیری هسته‌ای مدرن که به‌طور شگفت‌انگیزی توسط رایانه‌های دهه 80 کار می‌کردند، سطح قابل توجهی از قدردانی شما از لوازم الکترونیکی مصرفی روزمره کسب می‌کنید. وقتی فعالیت‌های روزمره و مقالات مروری ایالات متحده را در Notebookcheck مدیریت نمی‌کنم، می‌توانید صحنه ورزش‌های الکترونیکی و آخرین اخبار بازی را دنبال کنید.