اپل آیفون SE 4: تحلیلگر ادعا می کند که آیفون SE 2023 به تعویق افتاده یا لغو شده است.

ظاهراً، فروش پایین مداوم آیفون‌های ارزان‌تر، مانند iPhone SE 3، iPhone 12 mini، iPhone 13 mini و iPhone 14 Plus، اپل را به ارزیابی مجدد چشم‌انداز عرضه آیفون ارزان‌تر دیگر، به‌ویژه یک آیفون نسل چهارم سوق داده است. SE. کو اضافه می‌کند که نگرانی‌هایی وجود دارد که تولید «طراحی تمام صفحه» آیفون SE 4 نسبت به مدل‌های قبلی گران‌تر باشد و در نتیجه باعث کاهش سود یا افزایش قیمت اپل نسبت به آیفون SE 3 فعلی شود.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7093 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-iPhone-SE-4-Analyst-claims-2024-postponement-or-cancellation-of-iPhone-SE-2023.676195.0.html

مینگ چی کو به اشتراک گذاشته است افکار جدید در مورد نسل بعدی آیفون SE، تقریباً دو ماه پس از فاش شدن رندرهای دستگاه با کیفیت بالا توسط FrontPageTech. در حالی که دومی مشخصات آیفون SE 4 نامیده می شود، Kuo اکنون ادعا می کند که ممکن است اپل این پروژه را به تعویق انداخته یا آن را به طور کلی لغو کرده باشد. برای مرجع، آیفون SE 4 یا آیفون SE (2023) با قیمت تقریبی 500 دلار آمریکا با نمایشگر IPS 6.1 اینچی و چیپست A15 Bionic انتظار می رفت که عرضه شود.

کو معتقد است که رکود اقتصادی جهانی در سال 2023 نیز می تواند عاملی برای نابودی آیفون SE 4 باشد. این توضیح می دهد که چرا کو ادعا می کند که یک تعویق تا سال 2024 ممکن است در کارت باشد. با بیان این مطلب، تحلیلگران دیگری مانند راس یانگ معتقدند که اپل تا سال 2024 آیفون XR را به عنوان آیفون SE 4 به روز نخواهد کرد. به طور بالقوه، شایعه شده آیفون SE پلاس، که یانگ معتقد بود در سال 2023 با نمایشگر 4.7 اینچی وارد بازار خواهد شد. در عوض لغو شد.