اولین تصاویر از OnePlus 11 در بدنه طراحی صفحه تخت بدون شیشه منحنی را نشان می دهد، رندرهای رسمی دستگاه نیز منتشر شده است.

با وجود اینکه یک زیست‌شناس سلولی و مولکولی آموزش دیده‌ام، از زمانی که اولین رایانه شخصی خود را در سال 1998 دریافت کردم، از سنین جوانی به سمت رایانه‌ها گرایش پیدا کرده‌ام. اشتیاق من به فناوری با گذشت زمان به طور تصاعدی رشد کرد، و این تجربه‌ای باورنکردنی بوده است. یک منبع بسیار مورد درخواست برای مشاوره فنی و عیب یابی در بین خانواده و دوستان برای پیوستن به Notebookcheck در سال 2017 به عنوان یک روزنامه نگار حرفه ای فناوری. اکنون، من یک سردبیر اصلی در Notebookcheck هستم که اخبار و بررسی‌هایی را پوشش می‌دهد که طیف وسیعی از چشم‌انداز فناوری را برای مخاطبان هندی و جهانی پوشش می‌دهد. وقتی دنبال داستان بزرگ بعدی نمی‌گردم یا اندازه‌گیری‌های پیچیده‌ای را برای بررسی انجام نمی‌دهم، می‌توانید متوجه شوید که در حال رهایی از یک مطالعه خوب، گوش دادن به موسیقی روح‌انگیز یا امتحان کردن یک بازی جدید هستم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/First-images-of-OnePlus-11-in-flesh-shows-flat-panel-design-without-curved-glass-official-device-renders-released-too.676963.0.htmlوایدیاناتان سوبرامانیام

با این حال، تصاویر رسمی هنوز تنها قسمت پشتی گوشی را با برآمدگی برجسته دوربین دایره‌ای و برند Hasselblad نشان می‌دهند. یک پست در Weibo اکنون OnePlus 11 را به صورت بدنه نشان می دهد که به ما ایده می دهد که قسمت جلوی گوشی چگونه به نظر می رسد.

اخیراً یک نسخه AnTuTu از دستگاه با امتیاز 1,341,080 به صورت آنلاین ظاهر شد که از امتیاز بنچمارک لو رفته Moto X40 پیشی گرفت.

OnePlus 11 قرار است در تاریخ 4 ژانویه در چین عرضه شود و سپس در 7 فوریه در هند/جهانی عرضه خواهد شد. گفته می شود که OnePlus این بار نام Pro را کنار می گذارد و OnePlus 11 با OnePlus 11R همراه خواهد بود.

باتری 5000 میلی آمپر ساعتی، شارژ سریع 100 واتی، وای فای 6E، بلوتوث 5.2 و حسگر اثرانگشت درون صفحه نمایش مشخصات را کامل می کند.

از دیگر ویژگی های بارز طراحی می توان به لغزنده هشدار و دکمه پاور در سمت راست و دکمه های تنظیم صدا در سمت چپ اشاره کرد. این گوشی در رنگ‌های مشکی آتشفشانی و جنگل زمردی مشابه OnePlus 10 Pro در دسترس خواهد بود و نوع مشکی آن دارای روکش ماسه‌سنگ است.

پنل جلویی دارای یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است که در گوشه سمت چپ بالای صفحه نمایش قرار دارد، مشابه آنچه در OnePlus 10 Pro دیده‌ایم. از تصویر، به نظر می رسد که OnePlus مانند OnePlus 10 T طراحی صاف و بدون هیچ گونه انحنای شیشه ای را انتخاب کرده است. انحنای OnePlus 10 Pro در حال حاضر کاملاً ظریف است، بنابراین ممکن است این انحنا، در صورت وجود، ثبت نشود. خوب در تصویر همانطور که گفته شد، اکنون می دانیم که به لطف تصاویر رسمی به اشتراک گذاشته شده توسط این شرکت، قاب پشتی قطعا یک پنل خمیده است.

OnePlus 11 دقیقاً مخفی نبوده است زیرا چندین افشای اخیر از این تلفن هوشمند تقریباً مشخصات آن را پوشش می دهد. قیمت مورد انتظار. قبلاً دیده بودیم که OnePlus 11 چگونه به نظر می رسد، اما این شرکت اکنون رندرهای رسمی را برای دستگاه منتشر کرده است.

OnePlus 10 Pro (آنلاک) را در آمازون بخرید