اقامت و مهاجرت آمریکا ۲۰۲۳ دکتر کسری و دکتر حجت دفتر ایران، دوبی، امریکا و ترکیه-بیات گروپ

وكيل رسمي دادگستري در كانادا، عضو انجمن مشاورین مهاجرت کانادا ICCRC، عضو انجمن بورد وکلای کانادا بیشتر بخوانید CBA. ایشان دارای دارای مدرک دکترای حقوق از امریکا است و همچنین رئیس شرکت مشاوره مهاجرتی ویزا پدیا به حساب می آید. با بیش از ۱۴ سال سابقه کار در امور مهاجرت، یکی از سریع ترین روش های مهاجرت به کانادا از طریق استارت آپ و از طریق شرکتهای معتبر سرمایه گذار را ارائه می کند. لیست وکلای مهاجرت در تورنتو یکی از مواردی است که اهمیت زیادی برای بسیاری از افراد دارد. در صورتی که قصد مهاجرت تحصیلی یا شغلی را به این شهر دارید، اطلاع از قوانین و مقررات کشور کانادا می تواند مسیر شما را برای رسیدن به هدفتان هموار کند. یک وکیل مهاجرت که تمامی امور شما را بر عهده خواهد گرفت، نماینده ای قانونی است که از آخرین قوانین مهاجرت به این کشور آگاه است و شما می توانید امور پذیرش تحصیلی و اخذ ویزا را به وی بسپارید.

  • دفتر مرکزی شرکت مهاجرتی کاناداپاس به طور رسمی در شهر تورنتو (کانادا) واقع شده است و تابع قوانین دولت فدرال کانادا و البته استان انتاریو است.
  • سعی کنید با موکلین قبلی آن‌ها ارتباط بر‌قرار کرده و میزان رضایت آن‌ها از همکاری با وکیل را بسنجید.
  • شما متقاضیان گرامی می توانید کانال های تلگرامی و اینستاگرام و وبسایت موسسه ملک پور را جهت شناخت بیشتر بازدید نمایید و اطلاعات خود را در زمینه های مختلف مهاجرت افزایش دهید و یا با قوانین کشورهای متعدد در جهت مهاجرت آشنا شوید.
  • گاها افراد می خواهند کارهای مهاجرتی خود را خودشان انجام بدهند و یا از دوستان و آشنایان، که قبلا تجربه این کار را داشته اند، راهنمایی بگیرند.

در حالیکه در موسسه مهاجرتی تراست فرم هایی که قرار است سابمیت شوند در اختیار کلاینت قرار گرفته و توسط وی تایید می شوند. برای بررسی اینکه آیا وکیل / مشاوری که با وی همکاری دارید مورد تایید اداره مهاجرت کانادا است یا خیر میتوانید به صفحه کالج مشاوران مهاجرت و شهروندی کانادا مراجعه نموده و نام مشاور خود را جستجو نمایید. موسسه ای که بیش از 11 سال در ایران سرآمد بوده و در حوزه حقوق تجارت بین الملل و سرمایه گذاری فعالیت متمرکز دارد.

اقامت و مهاجرت آمریکا ۲۰۲۳ دکتر کسری و دکتر حجت دفتر ایران، دوبی، امریکا و ترکیه-بیات گروپ

با توجه به موضوع داغ مهاجرت در کشور، تصمیم گرفتیم در این مقاله برای راحتی شما، موسساتی را که در زمینه مهاجرت فعالیت می کنند و با وکلای حرفه ای همکاری دارند را در سایت برترین وکیل معرفی کنیم. کمک گرفتن از یک وکیل مهاجرت آگاه، دلسوز و با‌تجربه منطقی‌ترین راه برای صرفه‌جویی در وقت، هزینه و همچنین کاهش احتمال شکست خوردن در پروسه مهاجرت است. یک وکیل مهاجرتی خوب می‌تواند به بهترین شکل شما را در امر مهاجرت راهنمایی کرده و بسیاری از اقدامات مربوط به این پروسه را به دقت انجام دهد. از‌این‌رو با‌توجه به اهمیت کمک گرفتن از یک وکیل خوب در امر مهاجرت، در این مطلب قصد داریم به‌طور مفصل به مهم‌ترین سوالات کاربران در‌خصوص وکيل مهاجرتی پاسخ دهیم. برای اطلاع از وظایف وکلای مهاجرت و مزایای همکاری با آن‌ها و همچنین ویژگی‌های یک وکیل خوب و هزینه همکاری با وکیل مهاجرتی، با ما همراه باشید.

آپارات موسسه ملک پور

یک وکیل خوب، به عنوان تکیه گاه و پشتیبان خوب در این مسیر برای شما خواهد بود و استرس و اضطراب را در طول این مسیر، به حداقل می رساند و آرامش را به شما بازمی گرداند. وکیل مهاجرتی کاناد همچنین با ارایه خدمات با کیفیت و حرفه ای بهترین راههای مهاجرتی به کانادا را برای شما بررسی می کند تا حرکتی سریع و موثر در امر مهاجرت داشته باشید. افراد به احتمال زیاد به تنهایی نمی‌توانند از بررسی شرایط مهاجرت به انگلستان بربیایند، چرا که ویزاهای مختلفی برای مهاجرت به این کشور تعریف شده است؛ ویزای کار، ویزای توریستی و گردشگری، ویزای شهروندی، ویزای تحصیلی و ویزای ازدواج. هر یک از این‌ ویزاها قوانین خود را دارند که تنها وکیل مهاجرت به انگلستان اطلاعات کامل و جامعی از آن دارد. شما برای آن‌که بتوانید از مزایا، معایب، رسیک‌ها، هزینه‌های تقریبی، مدت زمان پروسه مهاجرت و مدارک مورد نیاز برا ی مهاجرت به انگلستان اطلاعات لازم را به دست بیاورید، تنها کافیست با وکلای مهاجرتی موسسه حقوقی آوای وکلا تماس داشته باشید. البته، روش های چند گانه ای برای افرادی که قصد مهاجرت دارند، ارائه شده است.

وکیل مهاجرت کیست؟

وکیل های مهاجرتی می تواند علاوه بر اینکه شانس گرفتن ویزا را بالا میبرند باعث صرفه جویی در زمان و هزینه می گردند. برای مهاجرت باید از قوانین اعطای اقامت در کشور مقصد آگاهی کامل داشته باشید. اگر برای این کشورها اقدام می‌کنید، مدرک یا کُد وکالت ICCRC و MARA را برای استعلام وکیل مهاجرت یا موسسۀ مهاجرتی از آن‌ها بخواهید تا از رسمیت آن‌ها مطمئن شوید.

این کشور مقصد بسیاری از سرمایه‌گذران و قشرهای تحصیل‌کرده از سراسر دنیا به خصوص ایران است، اما آیا می‌توان بدون آشنایی با قوانین این کشور به آن مهاجرت کرد؟ قطعا جواب منفی است، بنابراین همراهی یک وکیل مهاجرت به کانادا کنارمان حس می‌شود. شما برای آن‌که بتوانید با وکیلی در این حوزه مشورت داشته باشید، بهتر است با موسسه‌های حقوقی خوبی در تهران و دیگر شهرهای بزرگ در ارتباط باشید. بدانید که مهم‌ترین نقش یک وکیل مهاجرت خوب آن است که با دانش فنی و تخصصی خود تمام ابهامات موجود را برای شما برطرف کرده و با راهنمایی‌های لازم از به هدر رفتن پول و زمان شما جلوگیری کند. در تهران و دیگر شهرهای بزرگ، موسسات حقوقی و وکیل مهاجرت‌های خوبی وجود دارند، با این حال اگر شما خواهان آن هستید که با یک وکیل مهاجرت در تهران ارتباط بگیرید، تنها کافیست با مشاوران موسسه حقوقی آوای وکلا در ارتباط باشید.

تا از بهترین وکیل کیفری در اهواز ⚖️【سال1401】

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار