اصلاح 24 اینچی iMac طراحی دسکتاپ همه کاره اپل را مدرن می کند

علاوه بر این، این طراحی برای بهتر یا بدتر شدن با زبان طراحی مدل های قبلی iMac مطابقت دارد. از یک طرف، به افراد اجازه می‌دهد که همه‌این وان را به‌عنوان iMac بدون نشان‌واره اپل در جلوی آن بشناسند. از سوی دیگر، طراحی جلوی آن به اواسط دهه 2000 باز می گردد، با خط مستقیم بین iMac G5 و مدل 24 اینچی فعلی.

برعکس، iMac 24 اینچی مود شده، برد منطقی خود را در قسمت پشتی خود قرار داده است و نمایشگر را آزاد می کند تا در حاشیه های یکنواخت قرار گیرد. این مد یک نقص بالقوه در طراحی را برجسته می کند، زیرا گرمای اتلاف اکنون به جای زیر نمایشگر مستقیماً روی صفحه نمایش قرار می گیرد. به طور بالقوه، این گرما می تواند طول عمر نمایشگر را کوتاه کند، اگرچه اپل نمایشگر استودیو را به روشی مشابه ساخته است. باید منتظر ماند و دید که اپل چه زمانی iMac دیگر را عرضه می کند، با شایعات تابستان 2022 مبنی بر سه نمونه اولیه 27 اینچی آخرین باری که هر چیزی مرتبط با iMac به صورت آنلاین ظاهر شد.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/24-inch-iMac-modification-modernises-design-of-Apple-s-all-in-one-desktop.673759.0.html