بلندگوی هوشمند IKEA SYMFONISK / FREKVENS و ترکیب‌های سبک از راه می‌رسند

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

IKEA SYMFONISK / FREKVENS یک بلندگوی Wi-Fi را با نوری ترکیب می کند که می تواند به موقع به موسیقی چشمک بزند.  (منبع تصویر: IKEA)
IKEA SYMFONISK / FREKVENS یک بلندگوی Wi-Fi را با نوری ترکیب می کند که می تواند به موقع به موسیقی چشمک بزند. (منبع تصویر: IKEA)

IKEA SYMFONISK / FREKVENS در ایالات متحده عرضه شده است. دو محصول جدید که با همکاری Sonos طراحی شده‌اند، بلندگوی هوشمند SYMFONISK Wi-Fi را با دو چراغ FREKVENS که به صورت نقطه‌ای یا ماتریس LED در دسترس هستند، ترکیب می‌کنند. می‌توانید با موسیقی با الگوهای مختلف پیشنهادی، نور را به موقع تنظیم کنید.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/IKEA-SYMFONISK-FREKVENS-smart-speaker-and-light-combos-arrive.673519.0.html

ابعاد بلندگوی SYMFONISK 6.75 x 4.5 x 14.75 اینچ (~ 171 x 114 x 375 میلی‌متر) و ابعاد هر نوع نور 5.75 x 5.75 x 6 in (~146 x 146 x 152 میلی‌متر) است. در حال حاضر می توانید بلندگوی قفسه کتاب IKEA SYMFONISK / FREKVENS با ماتریس LED یا نورافکن را به ترتیب با قیمت 159.98 دلار آمریکا و 154.98 دلار آمریکا خریداری کنید. در صورت تمایل می توانید هر عنصر را جداگانه خریداری کنید.

Sonos One (Gen 2) را در آمازون بخرید

بلندگوی قفسه کتاب IKEA SYMFONISK / FREKVENS با نور LED، مشکی/جنس 2. (منبع تصویر: IKEA)
بلندگوی قفسه کتاب IKEA SYMFONISK / FREKVENS با نور LED، مشکی/جنس 2. (منبع تصویر: IKEA)