اسپیگن کیس سازگار Apple Magsafe را برای Samsung Galaxy S23 Ultra عرضه کرد

شاید قابل پیش بینی باشد که اسپیگن اکنون حلقه OneTap را با قاب Ultra Hybrid خود به Galaxy S23 Ultra آورده است. به دلایلی، این شرکت هنوز کیس های مشابهی را برای گلکسی اس 23 یا گلکسی اس 23 پلاس که اوایل این هفته نیز عرضه شد، منتشر نکرده است. قاب Ultra Hybrid OneTap Ring از نظر عملکردی مانند سایر قاب‌های Ultra Hybrid اسپیگن است، با TPU انعطاف‌پذیر متصل به صفحه پشتی پلی کربنات.

در سال‌های اخیر، اشخاص ثالث قاب‌های گوشی هوشمند را معرفی کرده‌اند که به لطف یک حلقه مغناطیسی یکپارچه، سازگاری غیررسمی با لوازم جانبی MagSafe، مانند شارژر MagSafe، بسته باتری MagSafe یا کیف پول چرمی آیفون را امکان‌پذیر می‌سازد. در حالی که هیچ کدام مستقیماً با آن سازگار نیستند استاندارد شارژ بی سیم Qi2 آیندهکه اواخر امسال وارد بازار می‌شود، فناوری‌هایی مانند «OneTap Ring» اسپیگن تجربه‌ای از شارژ شبیه MagSafe را برای دستگاه‌های اندرویدی به ارمغان می‌آورند.

در حال حاضر، جعبه Ultra Hybrid OneTap Ring با قیمت 49.99 دلار آمریکا در ایالات متحده از Spigen سفارش داده می شود. با این حال، تاریخچه قیمت آمازون ایالات متحده نشان می دهد که این کیس در واقع باید با قیمت 22.99 دلار آمریکا به فروش برسد. در مقابل، اسپیگن همان کیس را در بریتانیا به قیمت 26.99 پوند و 26.99 یورو در منطقه یورو به فروش می رساند. اسپیگن لوازم جانبی دیگری برای گلکسی اس 23، گلکسی اس 23 پلاس و گلکسی اس 23 اولترا نیز ایجاد کرده است، مانند محافظ لنز برای دومی. لطفا ببینید وب سایت اسپیگن برای جزئیات بیشتر

الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7291 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018