آیفون 14 پرو مکس: تکنسین خدمات اصلاح نمایشگر را برای آخرین پرچمدار آیفون اپل ارائه می دهد

یک تکنسین ادعا شده آیفون تصمیم گرفته است تا پایان پاییز 2023، یک سرویس اصلاح جذاب برای آیفون 14 پرو مکس، آیفون برتر اپل، ارائه دهد. توییت کردن به عنوان @lipilipsiتکنسین ادعا می کند که افراد می توانند واحدهای آیفون 14 پرو مکس را ارسال کنند تا نمایشگرهای تخت خود را با نمایشگرهای منحنی تعویض کنند. همانطور که به نظر می‌رسد ویدیوهای تعبیه‌شده در زیر نشان می‌دهند، آیفون 14 پرو مکس با نمایشگر منحنی به همان اندازه با صفحه‌نمایش تخت کار می‌کند، اگرچه مدل اصلاح‌شده دارای قاب فولادی ضد زنگ نازک‌تری برای قرار دادن شیشه منحنی است.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7041 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018
قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-14-Pro-Max-Technician-offers-display-modification-service-for-Apple-s-latest-flagship-iPhone.673758.0.html

اساسا، آیفون 14 پرو مکس اصلاح شده مانند یک مدل معمولی عمل می کند، فقط با ورودی های لمسی تصادفی بیشتر و بدون ضمانت. طبق شایعات فعلی، اپل هیچ برنامه ای برای استفاده از نمایشگرهای خمیده برای آیفون های آینده ندارد. آیفون 15 اولترا ممکن است دارای پنل پشتی خمیده باشد، اما سبک صفحه نمایش قبلی خود را حفظ خواهد کرد. اگر نمایشگرهای منحنی مورد توجه شما هستند، در حال حاضر تنها OEM های اندرویدی را پوشش می دهید، موتورولا قرار است در اواخر این ماه یک پرچمدار منحنی چهارگانه را عرضه کند. در این میان، سامسونگ قبلاً گلکسی اس 22 اولترا را به فروش می رساند، در حالی که گوگل چند ماه پیش پیکسل 7 پرو را عرضه کرد.