آبگرمکن Xiaomi Mijia Smart Kitchen 7L S1 می تواند 42 لیتر آب گرم به طور مداوم تولید کند.

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-Mijia-Smart-Kitchen-7L-S1-water-heater-can-produce-42-L-of-hot-water-continuously.674208.0.html

در حال حاضر می توانید آبگرمکن Xiaomi Mijia Smart Kitchen 7L S1 را در چین با قیمت تخفیف خورده 459 یوان (~66 دلار آمریکا) خریداری کنید. انتظار می‌رود این گجت در آینده با قیمت 499 یوان (72 دلار آمریکا) به فروش برسد. ابعاد دستگاه 260 × 460 × 340 میلی متر (~ 10.2 × 18.1 × 13.4 اینچ) است که نگهداری آن را در زیر سینک نسبتاً آسان می کند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

با توجه به لیست محصولات، این گجت دارای آستر ضد آب و عایق کارآمد است که به لطف فناوری یون نقره، میزان آنتی باکتریال 99.9 درصدی دارد. به علاوه، دوشاخه محافظت در برابر نشت به ایمن نگه داشتن دستگاه کمک می کند. می‌توانید دستگاه را از طریق برنامه Mijia، تنظیم تایمر و روشن یا خاموش کردن دستی دستگاه کنترل کنید. همچنین، می‌توانید دستگاه را با دستورات صوتی Xiao AI کنترل کنید. پشتیبانی از سیستم خانه هوشمند Mijia شما را قادر می سازد آبگرمکن هوشمند را به ابزارهای دیگر متصل کنید. برای مثال، می‌توانید دستگاه را طوری تنظیم کنید که هنگام باز کردن قفل درب ورودی هوشمند روشن شود.

دوربین امنیتی خانگی شیائومی Mi 360° 2K Pro را در آمازون بخرید

آبگرمکن شیائومی Mijia Smart Kitchen 7L S1 می تواند 42 لیتر آب گرم تولید کند.  (منبع تصویر: شیائومی یوپین)
آبگرمکن شیائومی Mijia Smart Kitchen 7L S1 می تواند 42 لیتر آب گرم تولید کند. (منبع تصویر: شیائومی یوپین)

را آبگرمکن Xiaomi Mijia Smart Kitchen 7L S1 اکنون در چین موجود است. این شرکت ادعا می کند که این دستگاه می تواند سالانه تا 100 کیلووات ساعت در مصرف برق صرفه جویی کند که طبق استاندارد چینی به عنوان کارآمد انرژی سطح 1 رتبه بندی شده است. این گجت دارای کنترل های هوشمند با توان 2000 وات برای گرم کردن سریع آب است. در مجموع، آبگرمکن هوشمند می تواند 42 لیتر آب گرم به طور مداوم تولید کند.

آبگرمکن Xiaomi Mijia Smart Kitchen 7L S1 می تواند تا 42 لیتر آب گرم به طور مداوم تولید کند.  (منبع تصویر: شیائومی یوپین)
آبگرمکن Xiaomi Mijia Smart Kitchen 7L S1 می تواند تا 42 لیتر آب گرم به طور مداوم تولید کند. (منبع تصویر: شیائومی یوپین)

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 963 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.