معرفی ۷ لپ تاپ ادیت فیلم + ۴ فاکتور انتخاب در سال ۲۰۲۱

اگر قرار است زیاد از لپ تاپ در بیرون از منزل استفاده کنید، باید حتما به دنبال لپ تاپی باشید که باتری قدرتمندی دارد. اگه منظورتان از معلمی استفاده از ابزارهایی مثل ورد و پاورپوینت و … من یک ماهی هست این لب تاب رو گرفتم و میشه گفت که تموم نیاز ها مو براورده کرده سخت افزار قوی، طراحی زیبا،کیفیت تصویر بالا،از نظر از نظر اجرای بازی بهتون بگم که جی تی وی رو رو high به راحتی بالا میاره odyssey رو رو مدیوم بدون لگ و رو high و very highیکم تو جاهای شلوغ کم میاره و ویچر 3 رو هم رو high به راحتی اجرا کرد.ولی تنها مشکلی که برام دردسر ساز شده اینه که لب تاب هنگام کارای سنگین خیلی داغ میکنه(تقریبا 70 تا90درجه)که فکر کنم به مرور زمان باعث خراب شدم لبتاب بشه از جنس بدنه بهتون بگم که عالیه ولی به علت درخشش بیش از اندازه ی پشت لب تاب بیش از حد لکه میگیره داشتن باتری ضعیف 2800 میلی امپر و نداشتن بک لایت و کیفیت افتضاح وبکم رو میشه مشکلات دیگش دونست لبتاب دارای دو تا سوکت USB 3.0 هست که به اشتباه دو دیجی کالا نوشته یکی.جنس کیبوردش حرف نداره ولی تاچ پدش زیادخوب نیست، به نظر من اگه بودجه تون در حد 8 تا 10 میلیونه این لبتاب میتونه گزینه ی جدیتون باشه البته باید اینو بگم که اگه این بدی ها رو نمیداشت الان قیمتش حداقل یک یا دو میلیون بالاتر می بود.

برندهای اچ پی، MSI، ایسوس، دل، اپل، لنوو و ایسر از جمله بهترین برندهای تولیدکنندهی لپ تاپ هستند و بهتر است لپ تاپی که خریداری میکنید محصول یکی از این برندها باشد. البته قیمت لپ تاپ لنوو کمی پایین تر هست اما معمولا لپ تاپ های ایسوس کیفیت بالاتری دارند. در کل خوبه اگه با قیمت مشکلی نداشته باشین کیف فابریک و ماوس هم داره خود دستگاه هم خوبه واسه کارای روز مره حرف نداره فقط بخایین کارای حرفه ای انجام بدین مناسب نیست. جنس بدنه الزاماً نشاندهندهی قدرت یا طول عمر دستگاه نیست و بهتر است به جای جنس مواد، به مشخصاتی که توسط کارخانه سازنده اعلام شده است توجه کنید. البته عملکرد پردازنده تا حد زیادی در گروی سایر قطعات مانند ظرفیت و سرعت رم و هارد لپتاپ است؛ اما کمتر پیش میآید که شرکت سازنده پردازندهی رده بالا را با رم و حافظهی رده پایین همراه کند.از مطرحترین شرکتهای سازندهی پردازندهی لپتاپ میتوان به اینتل، AMD و اپل اشاره کرد. نسبت به لپ تاپ های هم رده ،بهترین! یک لپ تاپ میان رده ی خوب با توجه به قیمتش.

بعد از نصب ویندوز DVD را اجرا کنید تمام درایورها به صورت اتوماتیک نصب میشه. متحصصین پارت ایران – پارتاکو آماده هستند تا در زمینه نصب و بروز رسانی نرم افزارها انجام وظیفه کنند. ۱. ویندوز ۱۰ فقط میشه روش نصب کرد. ۱. فایل ایزو ویندوز ۱۰ رو از رو سایت مایکروسافت دانلود کنین. علاوه بر این، این سیستمعامل، رایگان است و از انعطافپذیری خوبی برخوردار است به طوری که میتوانید برنامههای تحت ویندوز را بر روی آن اجرا کنید. در حالی که ویندوز و مک جزو محبوبترین انتخابها به حساب میآید، سیستمعامل گوگل کروم برای کاربرانی که نیازی به امکانات آفلاین ندارند نیز مناسب است. در ادامه راهنمای خرید لپ تاپ باید تکرار کنیم که باز هم اگر قرار است از لپ تاپ استفادهای معمولی جهت کتاب خواندن و موسیقی گوش دادن داشته باشید، نیازی نیست که خیلی به درگاهها توجه کنید، اما در غیر این صورت بهتر است که درگاههای لپ تاپ را نیز مد نظر داشته باشید. نیازی به هزینه اضافی برای رم نیست.

در مجموع و با دانستن تمام این ویژگی­ها این لپ ­تاپ یکی از گزینه­ های مناسب برای افرادی می­باشد که با هدف ادیت فیلم قصد خرید آن را خواهند داشت. باید در نظر داشت که تعداد کمی از لب تاپ ها مخصوص تدوین در بازار وجود دارند که در کنار قیمت بالا، قدرت و توان بالایی نیز برای میکس، مونتاژ و تدوین فبلم دارند. پیش نیازهای سخت افزاری قوی تر و بروزتری رو احتمالا نیاز خواهند داشت. وظیفه سیستم عامل، مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر است. به عنوان مثال اگر به دنبال یک جایگزین برای کامپیوتر رومیزی هستید و قصد ندارید که لپ تاپ را در برخی مکانها به همراه داشته باشید و فقط قرار است لپ تاپ در منزل مورد استفاده قرار گیرد، لپ تاپهای ۱۷ اینچی میتوانند گزینهی مناسبی باشند اما اگر قرار است لپ تاپ را در بیرون از منزل به همراه داشته باشید بهتر است به فکر لپ تاپهای ۱۵ اینچ به پایین باشید.

کیفیت ساخت قابل قبولی دارد.بلندگوها صدای واضح و بلندی دارند.کیفیت صفحه نمایش خوب است اما به شدت در زاویه دید ضعیف عمل می کند که با توجه به قیمت قابل اغماض است.سیستم عامل نصب شده روی دستگاه اندلس لینوکس است که برای نصب ویندوز باید تغییراتی در بایوس بدهید.سرعت بالا آمدن ویندوز مناسب است.تاچ و کیبورد نرم کار می کند.در مجموع نسبت به قیمت ارزشمند است و با توجه به صفحه فول اچ دی در این رنج قیمتی بی رقیب به سایت aryalaptop نظر می رسد. سلام من یه لپ تاپ ایسوس میخوام که باهاش برنامه نویسی کنم( به صورت حرفه ای و تمام زبان های برنامه نویسی) و دو تا بازی سبک هم مثل ماینکرافت(بدون باگ و خیلی سریع چون خودم رو لپ تاپم دارم ولی یه ساعت طول میکشه تا بیاره بالا)روش نصب کنم ویندوز ۱۱ رو هم توش بالا بیارم میشه یه لپ تاپ معرفی کنید ممنون میشم البته نظر شما چیه برای لپ تاپ من خودم ایسوس رو به بقیه برتری دادم و می خوام برنامه های ادوبی رو هم از جمله پریمیر فتوشاپ افترافکت ایلوستر رو خیلی سریع و راحت بالا بیاره و فنش هم زیاد صدا نده حول حوش 20 تا نهایتا 35 میلیون باشه. از لپ تاپ های گرافیکی و شخصی و مدل های مخصوص بازی و کار های سنگین تر و برخی از بهترین الترابوک هایی که امروز می توانید خریداری کنید ، لپ تاپ های ایسوس طیف گسترده ای از نیازهای اکثر کاربران برطرف می سازد و از روش های استفاده می کند.

لطفا برای خرید لپ تاپ عجله نکنید و گول ظاهر و صفحه نمایش و نخورید، مهمتر از همه قطعات داخلی هستش که سرعت و بالا میبره حداقل سی پی یو باید هشت هسته ای باشه و رم هم کمتر از از هشت گیگ نباشه البته رم های جدید دی دی آر فور هستن و گران تر از رم های دی دی آر تری هستن،هارد لپ تاپ هم برای ذخیره فیلم و بازی کمتر از یک ترابایت نباشه که اگه اهل فیلم و خوره بازی باشین باید بیشتر از یک ترا هزینه کنین گرافیکم کمتر از 1060 نباشه که نمیتونه از پس بازی های روز بربیاد با اینگرافیک میتونید بازی هارو در حالت اُلترا و رزولیشن فول اچ دی اجرا کنین و لذت ببرین اگه کارهای گرافیکی و سرعت مهمه براتون حتمن از این قطعات استفاده کنید واگر کامپیوتر ساده میخواین همینم کار راه بندازه..! HP Envy 13 همچنین ادعای امنیتی برجسته را در قالب ویژگی های پیشرفته ای همچون سوئیچ قاتل وب کم و خواننده اثر انگشت یکپارچه برای کمک به حفظ کار شما انجام داده است. مناسب برای کارهعای سبک مانند وب گردی و …

این محصول بدلیل اقتصادی بودنش برا کارای وب گردی و اینا میخوره من برای فروشگاه تهیه کردم واقعا از کیفیت ساخت پایینش تعجب میکنم به ایسوس بودنش نیس واقعا کیفیت ساخت پایینی داره همچنین نصب ویندوز روش از روش uefi هستش کمی سخته نسبت ب روشهای دیگه ! DOS کلاسیک: هر یک از دیگر سیستم عاملها میتواند به راحتی بر روی این سیستم عامل نصب شود، بخاطر عدم داشتن رابط کاربری گرافیکی، فهمیدن این سیستم عامل کمی زمانبر است. کانون بازیابی اطلاعات با بهره گیری از بروز ترین ابزار ریکاوری از جمله PC3000 و MRTPRO توانایی شناسایی این خرابی ها را دارا میباشد و به بهترین روش و سریعترین راه ممکن شروع به اصلاح این لیست میکند و اگر هاردهای فوق نیاز به آپدیت جدید فریمور باشد توانایی آپدیت فریمور را دارا میباشند.

لپ تاپ واقعا خوبیه تا حالا کارای سنگینی باهاش انجام دادم و کم نیاورده فقط تنها مشکلی که توش دیدم اینه که ssd نداره که میتونین سی دی رم رو وردارین و به جاش بزارین که رو سرعت لپ تاب خیلی تاثیر داره. برعکس تصویر لپ تاپ که نشون دهنده ویندوز 10 هست.حالا من علاوه بر پولی که برای لپ تاپ دادم باید هزینه تعویض سیستم عامل هم بپردازم. من یه چند هفته ای میشه سفارشش دادم و دارم ازش استفاده میکنم و لپ تاپی فوق العاده کارآمد و درجه یکی هستش و تو خریدشم تردید نکنید و عالیه منتها تعجب میکنم چرا کسی استقبالی از این مدل نکرده و نظراتشونو بیان نمیکنن. همچنین اگر فکر میکنید که زیاد از CD و DVD استفاده خواهید کرد، بهتر است به دنبال لپ تاپی باشید که از درایو نوری برخوردار است، وگرنه مجبور خواهید بود از سی دی یا دی وی دی رام خارجی استفاده کنید.

لپ تاپ هایی که در این مقاله معرفی کردیم میتونند گزینه های مناسبی با توجه به رشته تحصیلی دخترتون باشند. این مدل ایسوس برای کارهای روزمره و تخصصی واقعا کاربرد داره . پارت ایران علاوه بر تعمیر باتری لپ تاپ آماده است تا همه خدمات تعمیرات لپ تاپ در اصفهان مانند ارتقای سیستم عامل و نرم افزاری این دستگاهها را برای شما انجام بده اگر برای جستجوی یک مرکز معتبر تعمیرات لپ تاپ کمی دچار دردسر شده اید توصیه میکنیم برای انجام خدمات و تعویض قطعه لپتاپ خود به مرکز تعمیرات تخصصی لپتاپ پارت ایران ” پارتاکو” مراجعه نمائید. درسته به اندازه لپتاپ های گران تر یکم ضعیف تره ولی نسبت به این قیمتی که میدین واقعا جنس خوبی دریافت میکنین . باطری نسبتا خوبی هم داره . فقط اگر حافظه کش رو بالاتر میبردن یعنی اگر 4MB بود واقعا عالی تر می شد؛ اما با این وجود پردازنده قوی و رم 12 گیگ و گرافیک 4 گیگ باعث پوشاندن این حافظه کش میشه و در کل لپ تاپ خوبی هست و اگر گاهی میخواهید با لپ تاپتون بازی های گرافیکی انجام بدین خیلی مناسبه و زیاد هم داغ نمیکنه.

در ساید معرفی شده با خواندن قوانین می توانید با بهترین صورت خرید خود را انجام دهید تا با پایین ترین قیمت سفارش دهید. با بالا رفتن قیمت دلار قیمت انواع لپ تاپ ها هم گران شده که بیشتر افراد توان خرید لپ تاپ دلخواه را ندارن در این خصوص برای آن دسته از افراد کمکی کرده باشیم. اما نکتهای که بد نیست در آخر به آن اشاره داشته باشیم این است که بهتر است به ظاهر لپ تاپ و همچنین برند لپ تاپ نیز دقت کنید. اگر به دنبال لیست قیمت روز و بهترین مارک لپ تاپ هستید مدل ایسوس یکی از بهترین و شناخته ترین برند در میان رقبای خود است. از سوی دیگر سری Core i9 از قویترین پردازندههای شرکت اینتل است که در برخی مدلهای گیمینگ ایسوس استفاده شد است.علاوه بر اینتل، ایسوس از پردازندههای AMD نیز در برخی از لپ تاپهای خود بهره گرفته است. برخی لپ تاپها با وجود آن که سایز کوچکی دارند اما وزن زیادی دارند و گزینههایی مناسب برای استفاده در بیرون از منزل نیستند. دلایل زیادی وجود دارد که بخواهید یکی از بهترین لپ تاپ های ایسوس را به عنوان لپ تاپ جدید انتخاب و خریداری کنید.

حافظه ی SSD هم یک هزینه ی اضافی داره که برای ظرفیت 128 به 1 میلیون هم شاید نرسه و این فکر شما واقعا سنجیدست. این لپ تاپ فقط حدود 2 کیلوگرم وزن دارد به همین دلیل میتواند گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است از لپ تاپ خود را حمل میکنند. خیر. زومیت یک فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمتهای سایر فروشگاهها را برای راحتتر کردن فرآیند خرید در اختیار شما قرار میدهد. بنابراین اگر قرار است زیاد از لپ تاپ در بیرون از منزل و در زیر نور خورشید استفاده کنید توصیه میشود که به دنبال لپ تاپهای با صفحه نمایش مات باشید، هر چند که صفحهنمایشهای مات، رنگها را با کیفیت کمتری نسبت به صفحه نمایشهای براق نمایش میدهند. زومیت قیمت لپ تاپ مورد نظر شما را از فروشگاههای اینترنتی معتبر کشور جمعآوری میکند و در صفحهی لیست قیمت لپ تاپ ها در اختیار شمار قرار میدهد تا با یک نگاه قیمت لپ تاپ را در فروشگاههای اینترنتی مختلف مشاهده کنید و ارزانترین فروشنده اینترنتی را بیابید. بعد تایید شما پول محصول به حساب فروشنده واریز می شود.

اگرچه شرکتهای سازنده به ندرت این اطلاعات را فاش میکنند اما اگر میدانید که بهطور مثال لپ تاپ شما از آلومینیوم سری ۷۰۰۰ ساخته شده میتوانید از کیفیت بالای آن مطمئن باشید. همین من که مشکلی نمیبینم موفق باشید . یعنی ممکنه یک لپ تاپ از نظر من زیبا و خوش باشه و از نظر شما نه. سلام دوستان من این لپ تاپ و یک هفته است گرفتم ازشم راضی ام . سلام لپ تاپ مناسبی برای برنامه نویسی و کارهای گرافیکی میخوام چه لپ تاپی پیشنهاد میدید؟ سلام لپ تاپ می خواهم برای کارهای روزانه مانند جست وجو ،نوشتن کتاب و تایپ کردن ، کار با برنامه های ویرایش فیلم و کلیپ مانند کاین مستر و … خواندن نظرات، بررسی ادعاهای شرکت سازنده مانند تست MIL-SPEC یا مشاهده لپ تاپ از نزدیک، جذاب، قوی و لذت بخش بودن کار با آن را بهتر به شما نشان میدهد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار