به عنوان دلیل احتمالی این کاهش قیمت قابل توجه، بلومبرگ ادعا می کند که کمتر از 100 مرسدس EQS در چین در ماه فروخته می شود، به همین دلیل است که این شرکت اکنون کلاس S الکتریکی خود را با قیمت ورودی بسیار پایین تر ارائه می دهد. به جای 1.19 میلیون یوان، EQS اکنون حداقل 956000 یوان هزینه دارد که معادل تقریباً 135000 دلار آمریکا است. با کمال تعجب، این کاهش 20 درصدی قیمت این واقعیت را تغییر نمیدهد که رقیب تسلا مدل S همچنان در چین به طور قابل توجهی گرانتر از ایالات متحده است، جایی که مرسدس EQS سدان در حال حاضر بدون احتساب مالیات از 102000 دلار آمریکا شروع میشود.
در حالی که خریداران احتمالی خودروهای برقی در ایالات متحده و بسیاری دیگر از کشورهای غربی با قیمتهای بسیار بالای خودروهای برقی مواجه هستند که تمایل به افزایش بیشتر دارند، قیمتهای خودروهای الکتریکی در پرجمعیتترین کشور جهان دقیقاً در جهت مخالف حرکت میکنند. مهمتر از همه، تسلا چند هفته پیش قیمتهای خود را در چین کاهش داده است و خودروساز آلمانی مرسدس اکنون همین کار را با EQS الکتریکی گرانقیمت و سدان EQE با ظاهری مشابه انجام داده است.
شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.