وان پلاس شش گوشی هوشمند را به OxygenOS 13 به روز می کند، از جمله سری OnePlus 8

وان پلاس شش گوشی هوشمند دیگر را به OxygenOS 13 به روز کرده است و چند روز پیش وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو را وارد سیستم عامل جدید کرد. در حالی که OnePlus سال گذشته به دلیل گذشت زمان برای انتشار به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری بزرگ برای گوشی‌های هوشمند قدیمی‌اش شهرت پیدا کرد، به نظر می‌رسد که آهنگ خود را با Android 13 تغییر داده است. همانطور که وجود دارد، OnePlus اکنون به‌روزرسانی‌های مبتنی بر Android 13 را برای دستگاه‌های اضافی زیر منتشر کرده است:

  • وان پلاس 8
  • OnePlus 8 Pro
  • OnePlus 8T
  • وان پلاس 9 تی
  • OnePlus 9RT
  • OnePlus 10R

همانند OnePlus 9 و OnePlus 9 Pro، OnePlus باید هر شش دستگاه را به زبان طراحی Aquamorphic خود و همچنین عملکردهای متعدد و دیگر ترفندهای بصری خود می آورد. علاوه بر این، OxygenOS 13 شامل پشتیبانی Dolby Atmos و یک مجموعه بازنگری شده Private Safe است. در حالی که OnePlus به‌روزرسانی‌ها را به صورت دسته‌ای عرضه می‌کند، معمولاً می‌توانید دستگاه خود را به‌صورت دستی از طریق سرویس‌هایی مانند Oxygen Updater به‌روزرسانی کنید، برنامه‌ای که می‌توانید از طریق آن دانلود کنید. فروشگاه Google Play.


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-updates-six-smartphones-to-OxygenOS-13-including-OnePlus-8-series.668751.0.html

به نظر می رسد، این شش دستگاه ویژگی های جدید مشابه یکدیگر را دریافت کرده اند، حتی اگر وان پلاس آنها را با شماره های ساخت متفاوت منتشر کرده است. به عنوان مثال، سری OnePlus 8 اکنون باید روی F.13 باشد، در حالی که OnePlus 9R اکنون روی سیستم عامل F.16 است. به همین ترتیب، OnePlus گوشی OnePlus 9RT را به F.11 و OnePlus 10R را به C.14 ارتقا داده است.