موتورولا “Edge X40” در FCC با شارژ سریع قبل از معرفی گوشی های هوشمند پرچمدار ظاهر می شود


"Edge X40's»  قوز دوربین جدید  (منبع: TENAA)
برآمدگی دوربین جدید “Edge X40”. (منبع: TENAA)

گمان می رود دستگاهی که به تازگی توسط موتورولا در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده (FCC) ثبت شده است، گوشی هوشمند اندرویدی پیشرفته بعدی این برند به دلیل نرخ شارژ فوق العاده سریع آن باشد. همچنین دارای ویژگی های دیگری است که در سلف احتمالی خود Edge X30، همچنین به عنوان 30 Pro شناخته می شود.

موتورولا یک گوشی هوشمند پرچمدار اولیه را با نام Edge X30 در چین و متعاقباً با نام Edge 30 Pro منتشر کرد که با پردازنده رده بالای خود اسنپدراگون 8 نسل 1 جذاب بود. اکنون انتظار می‌رود که OEM با ارتقای سری 40 نیز همین کار را انجام دهد، به خصوص اکنون که نسل هشتم 2 معرفی شده است.

شواهد بیشتری از این پرتاب ممکن است به تازگی توسط FCC ظاهر شده باشد. دستگاه جدید موتورولا که به تازگی توسط رگولاتوری تایید شده است، یک دستگاه تلفن همراه به نام XT2301-4. اسناد جدید آن نشان می دهد که از 5G، NFC، بلوتوث و شارژ سیمی 125 واتی پشتیبانی می کند.

این سریعترین استاندارد موبایلی است که موتورولا انجام می دهد، و بنابراین، ممکن است نشان دهد که XT-2301 به عنوان Edge 40 Pro در بازارهایی مانند ایالات متحده عرضه می شود. همچنین دارای شارژ بی سیم و معکوس است که ممکن است تعجب آور نباشد زیرا در 30 Pro نیز وجود دارد.

از سوی دیگر، FCC خاطرنشان می کند که این گوشی هوشمند از Wi-Fi تا 6E پشتیبانی می کند، در حالی که نسل 8 2 اکنون به طور رسمی از Wi-Fi 7 پشتیبانی می کند. بنابراین، وضعیت این گوشی هوشمند جدید موتورولا به عنوان یک پرچمدار پیش از اولترا همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد. .

یک Edge 30 Pro در آمازون بخرید

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Motorola-Edge-X40-appears-on-FCC-with-fast-charging-ahead-of-the-supposed-flagship-smartphone-s-launch.668882.0.html