دوره آموزش تعمیرات لپ تاپ

این لپ تاپ جدید، علاوه بر پردازنده ی نسل 11 اینتل، ویژگی های خیلی خاصی دارد. اینجا علاوه بر اینکه : مرکز تخصصی تعمیرات لپ تاپ در اصفهان هست ، به عنوان تامین کننده محصولات و فروش عمده انواع قطعات لپ تاپ و همه اجزائ الکترونیکی مثل انواع باتریبا کیفیت و اورجینال فعالیت دارد. و صفحه نمایشش که همه میگن بدرد نمیخوره به نظرم در حد این لپ تاپ نیست ولی اونقدرا هم بد نیست. پس اگر روی دنبال یک لپ تاپ با قیمت مناسب از برند ایسوس هستید لپ تاپ ایسوس مدل X543MA گزینه مناسبی برای شماست. همچنین اگر قصد تعویض قطعه لپ تاپ خودتان را دارید، شما مناسب ترین قیمت قطعات را در پارت ایران تجربه خواهیدکرد. البته ممکن است لپ تاپی بعلت قیمت قطعه ارزش تعمیر نداشته باشد و یا اصلا قطعه آن وجود نداشته باشد ولی عیب آنرا بدست می آوریم. این دوره سه هفته است و شما را با نقشه خوانی، ولتاژگیری، روشهای عیب یابی و خلاصه تمامی سرفصلهای بخش های بالا مهارت کسب میکنید. بطوریکه ریز پایه های آی سی ها، تعویض چیپ ست ها، پروگرام کردن از روی سوکت کیبورد، جی تگ بایوس و خیلی موارد در زمینه عیب یابی چیپ های آنبرد بسیار مفصل تر مثال زده میشود.

با توجه به قیمت حال حاضر لپ تاپ ها، با بودجه حدود 15 میلیون تومان اکثر لپ تاپ ها فاقد حافظه سایت aryalaptop گرافیکی مجزا هستند. به شکل عجیبی تو این موضوع گیر داره و پس از صدبار ریست کردن و ور رفتن با تنظیمات بایوس و چندباریم ارور دادن وسط نصب ویندوز بالاخره کار انجام میشه.( ظاهرا این ضعف مربوط به اکثر لپ تاپ های ایسوس هست). اگه صرفا برای بازی کردن یک لپ تاپ میخواین پیشنهاد میکنم پیشنهاد میکنم حتما مقاله «بهترین لپ تاپ های گیمینگ» رو حتما ببینید اونجا پیشنهاد های عالی برای این موضوع داریم. برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید. حالا در اینجا لازم است شما با تعمیر مین برد بطور کامل آشنا شوید و بتوانید اگر مادربرد هر لپتاپی ایراد داشت بجای تعویض آن که گرانترین قطعه لپ تاپ است تعمیر کنید. از جزئی ترین خدمات نرم افزاری یا نصب سیستم عامل و آنتی ویروس ” اورجینال ” تا خدمات حرفه ای و تخصصی مانند: تعویض قطعه و یا تعمیر مادربرد دستگاه از تعمیرکاران با استعداد و ماهر پارت ایران بر می آید.

انتظارم کمی بیشتر از پولی بود که براش پرداخت کردم (انتظارم بخاطر کانفیگی که توی مشخصاتش نوشته شده بود بالا بود) مخصوصا از پردازنده گرافیکیش بااینکه DDR4 هستش و هنگام اجرای بازی از دوتا پردازنده استفاده میکنه ولی باز هم اون بازده کافی رو نداره و همین مسئله کمی روی پردازش کلی اطلاعات هم تاثیر میزاره. پس از این مرحله باید شناخت کلی از ردههای مختلف لپ تاپ و نوت بوک، قطعات داخلی و شرکتهای سازندهی آنها به دست بیاورید. حل مشکل لپ تاپ بسته به نوع برند آن متفاوت است. هد هارد با توجه به نوع هارد : وسترن ، سیگیت ، توشیبا و …

لپ تاپ گیمینگ به بالارده ترین نوت بوک های بازار که معمولا دارای طراحی های خاص هستند اطلاق میشود. نحوه برگزاری دوره تعمیر نوت بوک در کامتک بدین صورت است که در ابتدا کارآموز با قطعات الکترونیکی روی مدار لپ تاپ آشنا میشود. بیشتر مواقع در پره های فن لپ تاپ مشکل وجود گرد و غبارباعث میشه دمای دستگاه بالاتر از حد استاندارد باشه. و خب این لپ تاپ ها هم تا حدی قیمت هاشون از لپ تاپ های معمولی بالاتر هست. اما با وجود مشکلاتی که گفتم به طور کلی راضی هستم چون با قیمت بالاتر از این لپ تاپی میشه خرید که فقط کمی قدرتش بیشتر باشه.

با کمک این مقدار حافظه رم و پردازندهIntel Celeron N4000 میتوانید نرم افزارهای عمومی مثل ورد، اکسل، پاورپوینت و حتی فتوشاپ را اجرا کنید. اما چرا باید پارت ایران را انتخاب کنید ؟ پس سیستم های گیمینگ میشه رو میشه برای برنامه نویسی استفاده کرد چون معمولا پردازنده و رم خوبی هم دارند اما بخشی از هزینه شما صرف کارت گرافیک خواهد شد. پردازنده و رم را شاید بتوان اصلیترین سختافزار موردنیاز یک لپتاپ مناسب برای برنامهنویسان دانست اما دقت کنید حملونقل و کیفیت نمایشگر به دلیل استفادهی طولانی مدت کاربر اهمیت بالایی دارد. نمایشگر 15.6 اینچی با کیفیت Full HD این لپ تاپ را گزینه مناسب برای تماشای فیلم میکند. تصاویر به لطف کارت گرافیک NVIDIA Geforce 330MX به همره یک نمایشگر 15 اینجی فول اچ دی در این لپ تاپ بسیار با کیفیت هستند.

البته میشه حساسیتش رو تنظیم کرد ولی به نظر من اینکار نمیتونه این ایراد رو به خوبی برطرف کنه. تولید این دستگاهها که به دلیل اجرای برنامههای سازگار با اینترنت به نت بوک شهرت پیدا کردند تا سال ۲۰۱۳ ادامه پیدا کرد و شرکتهای زیادی به تقلید از ایسوس اقدام به تولید نتبوک کردند؛ اما با ظهور تبلتها و اولترابوکها و استقبال کاربران از فورم فکتورهای جدیدتر این دسته از محصولات جایگزین نتبوکها شدند.ایسوس در سال ۲۰۱۰ باریکترین نوت بوک جهان را رونمایی کرد. پائین بودن سرعت لپ تاپ و کند شدن آن یکی از مشکلاتی است که کاربران برای رفع آن به مراکز تعمیرات لپ تاپ در اصفهان مراجعه میکنند. برای کدام مشکل لپ تاپ به مرکز تعمیرات نوت بوک در اصفهان ، مراجعه می کنید ؟ اگر سیستمی میخواید که قدرت پردازش اطلاعات نسبتا بالایی داشته باشه میتونید روی این سیستم حساب کنید. مثل کشیده شدن میخ روی سطح ! سطوح بافتدار بدنه لپ تاپ نیز از لک شدن جلوگیری میکند. لذت ببرید مدل دوم : لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل IdeaPad Gaming 3 – C رو پیشنهاد میکنیم. صفحه نمایش این لپ­ تاپ با کیفیت ۴k و اندازه ۱۵ اینچی به صورت لمسی و ضدنور ساخته شده و برای افرادی که نمایشگرهای OLED را می­پسندند بسیار کاربردی خواهد بود.

در این دوره تمامی مطالب و سرفصلها با ظرافت بیشتری شرح داده میشود. این لپتاپ بسیار قدرتمند، متخصصان خلاق، گرافیست ها، مولتی مدیا کاران را هدف قرار داده است تا یکی از بهترین لپ تاپ ها برای طراحی باشد. سلام. خوشحالیم که مشاورهای تیم مسترنکست مورد توجهتون قرار گرفته. در نهایت میتوانید برای تصمیمگیری بهتر از بررسیهای کاربران از محصول مورد نظر را مطالعه کرده و از تجربیات آنها استفاده کنید؛ همچنین کارشناسان زومیت و دیگر کاربران در بخش پرسش و پاسخ آمادهی پاسخگویی به سوالات شما هستند.زومیت در تب فروشگاه فهرستی از فروشگاههایی که لپتاپ ایسوس مورد نظر شما را موجود دارند قرار داده است. قسمت تصاویر، دید بهتری از طراحی محصول و درگاههای موجود روی آن به شما خواهد داد؛ سعی شده است که عکس لپ تاپ ها در بزرگترین ابعاد موجود باشد تا بتوانید جزئیات طراحی را بهتر مشاهده کنید. برای اینکه راحت تر متوجه بشید یک لپ تاپ قابلیت ارتقا داره یا نه میتونید از وب سایت crucial استفاده کنید. این فاکتور تنها برای نمایش دقیق رنگ­ها کاربرد ندارد، بلکه نمایشگر بزرگ می­تواند امکان Playback را برای شما ساده­ تر خواهد کرد و همچنین کنترل و تمرکز روی همه عناصر ریز و درشت در هنگام ادیت فیلم امکان­پذیر خواهد بود.

البته من گرافیکش رو آپدیت کردم و کمی بهتر شد. اما تصویر صفحه از اطراف تار میشه.در مورد نصب ویندوز بگم که نسخه ای که من خریدم فقط با دی وی دی ویندوز یو ای اف ای میتونین ویندوز نصب کنید نه با ویندوزهای دیگه، درایورهاش هم راحت با دی وی دی که همراه خودش هست نصب میشن خلاصه که یه لپتاپ خوبیه برای کسایی که کارای خیلی سنگین ندارن و بگم که هیچکدوم از معایبش باعث نمیشه این لپتاپ ارزش خرید نداشته باشه. پس از روی همین تجهیزات میتوانید بهترین مارک را برای تعمیرگاه خود تهیه کنید. لپ تاپ بسیار خوبی است و میتوانید نیازهای شما را برطرف کند. اگه بودجه محدودی دارید یا اصلا محدودیتی در بودجه برای خرید لپ تاپ ندارید هر کدام میتواند انتخاب شما را صحیح تر کند. در مرحله ای از تعمیرات لپ تاپ شما میبایست تعویض چیپ و یا ریبال Reball آنرا حرفه ای تر انجام دهید.

این انتخاب بر اساس نیازهای من هست و ممکنه برای هر کسی ترتیب این لیست فرق کنه. پس یکم این سیستم قدیمی هست. گرافیک مجموعه Nvidia Geforce MX330 با ظرفیت 2 گیگابایت است ، صفحه نمایش 15.6 اینچ فول اچ دی پلاس و تکنولوژی 178 درجه روی این لپ تاپ سوار می شود. بنابراین اگر میخواهید بیشترین تجربه را بصورت کارآموزی تعمیر لپ تاپ در بازه زمانی کوتاه بدست آورید در انتخاب کامتک شک نکنید! در بعضی موارد ممکن است هارد لپ تاپ قبل از خرابی علائمی را از خود نشان دهد ، اگر به این موارد دقت کنید ممکن است ناجی اطلاعات ارزشمند خود باشید. شما میتوانید با اتکا به تجربه و تخصص تعمیرکاران ؛ انجام خدمات بدون واسطه را در پارت ایران تجربه کنید .

اگه برای آنلاین بازی کردن میخواید حتما یه فن جدا بگیرید . البته این بخش لپ تاپ به عنوان یک قسمت جدا شونده طراحی شده تا قابلیت تعویض داشته باشه. برای بازیابی اطلاعات هارد لپتاپ ، هارد را باید حتما از لپتاپ جدا کرده و مستقیم به PC3000 یا MRTPRO وصل کرده ، پس از اتصال مستقیم به سیم امکان مشخص نوع خرابی موجود میباشد . تعمیر هارد لپ تاپ یا هاردی که بصورت اینترنال به لپتاپ وصل شده است کمی پیچیده است ، چون درون لپتاپ مشخص نیست هارد دیسک شما خراب است یا لپتاپ شما به مشکل خورده است. باطریش زود خالی میکنه و من خودم هنگامی که به شارژ وصل کردم ازش استفاده میکنم.

این لپ تاپ رو از بیرون تهیه کردم. از طرف دیگر وزن کمی هم دارد و اندازه آن هم آنقدری نیست که برای حمل و نقل کردن آن به مشکل برخورید. توصیه میشود قبل از مراجعه به تعمیرگاه فن رایانه خود را گردگیری کنید.اگر هنوز مشکل داغ کردن لپ تاپ را داشتید ممکنه فن یا هیت سینک دچار مشکل شده باشه در این زمان میتونین به تعمیرگاهی که قابل اعتمادتون هست مراجعه کنید و فن لپ تاپ خود را عوض کنید. لطف میکنید لپ تاپ مناسب کارهای گرافیکی تا25میلیون که ویژگی های مناسبی برای شروع برنامه نویسی هم داشته باشه معرفی کنید. درحال حاضر هم دنبال یک هارد SSD مناسب هستم تا قدرت پردازشش رو بیشتر کنم. همچنین پیشنهاد میکنم حتما پیچ اینستاگرام مسترنکست رو دنبال کنید. مهم ترین معیار تصمیم گیری برای کسی که دنبال تعمیرگاه لپ تاپ میگرده ، معمولا توصیه دوستان و آشنایان هست . دوستان بنده برنامه نویسم طراح نیستم.این لپ تاپ تو بخش محاسبات به هیچ وجه کم نمیاره. ما در مقاله «بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی» لیستی از بهترین لپ تاپ های برنامه نویسی رو معرفی کردیم.

فقط یادتون باشه بعد نصب ویندوز همه درایور هارو اپدیت کنین ، یک روز وقتم سر این چیز پیش پا افتاده از بین رفت . براحتی بگم که اگر میخواهید بعد از سرمایه گذاری آموزش تعمیر لپ تاپ و خرید تجهیزات تعمیر لپ تاپ یک مغازه و یا شرکت تعمیرات راه اندازی کنید میتوانید کامتک را بهترین مرکز آموزش تعمیر لپ تاپ انتخاب کنید! البته میتوانید از روشهای دیگر استفاده کنید که ما به شما توصیه می کنیم برای اطلاع از آن با کارشناسان پارتاکو در ارتباط باشید. همچنین لپ تاپ مخصوص کار خود را انتخاب کنید. اگر تصمیم جدی برای یادگیری رشته تعمیر نوت بوک دارید و میخواهید وارد بازار کار شوید حتما سری به کارگاه کامتک بزنید. به همین دلیل بعد از گذراندن دوره فوق تخصصی آموزش تعمیر نوت بوک ۶ ماه پشتیبانی رایگان در نظر گرفته ایم تا کسب و کار خود را راه اندازی کنید و اگر به اشکالی برخورد کردین آنرا حل کنیم. هر چه نیازتون رو بهتر و دقیق تر بدونید راحت تر میتونید انتخاب کنید. گرافیکش هم خوبه واقعا نمیشه گفت خوب نیست ولی خب اگر کارتون صرفا طراحی و کارای سنگین گرافیکی انجام میدین یا مثلا میخواین بازی کنین میتونید یه مدل با گرافیک بهتر بگیرین.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار