تا 150 دلار آمریکا در Pixel 7 یا Pixel 7 Pro Google در آمازون صرفه جویی کنید

سام مدلی
سام مدلی – نویسنده ارشد فناوری – 1209 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2016

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

Google Pixel 7 Pro (749 دلار در آمازون)

گوگل پیکسل 7 پرو با 150 دلار تخفیف در آمازون به فروش می رسد که 17 درصد کاهش می یابد.  (تصویر از طریق آمازون)
گوگل پیکسل 7 پرو با 150 دلار تخفیف در آمازون به فروش می رسد که 17 درصد کاهش می یابد. (تصویر از طریق آمازون)

اگر به دنبال یک گوشی اندرویدی جدید هستید و می‌خواهید در لبه‌های پرخرج دنیای اندروید زندگی کنید، گوگل پیکسل 7 پرو احتمالا در بالای لیست شما قرار دارد. خوشبختانه Pixel 7 Pro و برادر کوچک آن Pixel 7 به ترتیب با 150 دلار و 100 دلار تخفیف در آمازون به فروش می رسند.

Google Pixel 7 (499 دلار در آمازون)

با دنبال کردن این پیوندها می‌توانید Google Pixel 7 یا Pixel 7 Pro را از طریق آمازون خریداری کنید (قیمت‌ها بر حسب دلار است):

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.

برای کسانی که بیشتر از تلفن هوشمند خود می خواهند، Google Pixel 7 Pro یک گزینه جذاب است. این گوشی نسبت به پیکسل 7 استاندارد پیشرفت های قابل توجهی دارد، از جمله صفحه نمایش OLED بزرگتر و سریعتر 120 هرتزی، لنز تله فوتو 5 برابری و باتری بزرگتر 5000 میلی آمپر ساعتی. این تلفن دارای چندین ویژگی دیگر از جمله مقاومت در برابر گرد و غبار و آب، پشتیبانی از باند فوق عریض و پورت USB 3.2 Gen 2 (10 گیگابیت بر ثانیه) است. در حال حاضر در لیست 10 گوشی برتر ما در رتبه نهم قرار دارد. Pixel 7 Pro در حال حاضر با قیمت 749 دلار به فروش می رسد که 150 دلار تخفیف نسبت به MSRP 899 دلاری خود دارد.

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.

گوگل پیکسل 7 به طور گسترده به عنوان یکی از بهترین گوشی های اندرویدی موجود امروزی شناخته می شود. این گوشی به لطف صفحه نمایش OLED روشن 90 هرتزی، دوربین جامد، و وعده گوگل برای حداقل پنج سال به روز رسانی نرم افزاری (مشخصه خط پیکسل) در بررسی ما امتیاز 89 درصد را کسب کرد. زمانی که گوشی تحت بار سنگین قرار داشت، متوجه کاهش عملکرد شدیم، اما پیکسل 7 در مجموع یک گزینه عالی برای متخصصانی است که جدیدترین‌ها را از اندروید می‌خواهند. پیکسل 7 با قیمت 499 دلار به فروش می رسد که 100 دلار تخفیف نسبت به قیمت معمولی آن 599 دلار است.

آمازون (پیوندهای محصولات بالا)



منبع: https://www.notebookcheck.net/Save-up-to-US-150-on-Google-s-Pixel-7-or-Pixel-7-Pro-at-Amazon.674421.0.html