اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید
NIO سایت های تولید را برای رقبای تسلا مدل 2 2024 در محدوده قیمت 15000 تا 25000 دلار انتخاب می کند.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/NIO-picks-production-sites-for-2024-Tesla-Model-2-competitors-in-the-15-000-25-000-price-range.688434.0.html
هر زمان که تسلا موفق به راه اندازی بازار انبوه ارزان قیمت مدل 2 شود که به گفته او در این دوره 5 ساله فعلی نسبت به پایان سال 2026 اولویت دارد، رقابت واقعی در دستان خود خواهد بود. نه تنها خودروسازان چینی، که ایلان ماسک به عنوان بزرگترین تهدید برای تسلط تسلا شناخته می شود، قصد دارند برای خودروهای برقی مقرون به صرفه نیز وارد بازار شوند، اما ممکن است زودتر از تسلا این کار را انجام دهند.
به عنوان مثال، NIO قبلاً سایتهایی را برای دو کارخانه مشخص کرده است که این خودروها را در برندهای تازه ساخته شده Firefly و Midrange ALPS تولید میکنند. قیمت سدان Firefly از حدود 15000 دلار شروع می شود و برای صادرات در نظر گرفته می شود، در حالی که ALPS EV مدل 2 را مستقیماً با برچسب قیمت زیر 25000 دلار قبل از یارانه های نهایی هدف قرار می دهد.
اطلاعات کمی در مورد مشخصات و ابعاد خودروهای برقی ارزان قیمت NIO وجود دارد، اما کارخانه F4 در چوژو که ارزانترین خودروی برقی NIO را مونتاژ میکند، تولید آن را در سه ماهه سوم سال 2024 برای صادرات مستقیم به اروپا آغاز خواهد کرد، جایی که NIO در حال حاضر در چند مدل حضور دارد. . کارخانه F3 که رقیب مدل 2 را با برچسب ALPS خواهد ساخت، نزدیک مرکز تولید فعلی NIO در استان هفی خواهد بود و سال آینده نیز شروع به تولید خودرو خواهد کرد.

حتی زمان شایعه شده مراسم برش روبان کارخانهها در ماه مارس، مصادف با روز سرمایهگذار 2023 تسلا است، زمانی که تسلا از پلتفرم خودروی نسل بعدی خود رونمایی میکند که تنها میتواند به این معنی باشد که جزئیات مدل 2 یا هر چیزی که تصمیم دارد آن را نام بگذارد. رئیس طراحی تسلا مدعی است که هدف اصلی قبل از خودروساز الون ماسک اکنون “الکتریک سازی انبوه” است و حتی ممکن است عرضه رودستر 2 به نفع مدل 2 به تعویق بیفتد. EV کوچکتر و ارزانتر آن قبل از اینکه رقبای چینی سهم زیادی از بازار را در این رده به خود اختصاص دهند.