یخچال هوشمند ستون بینهایت لاین سفارشی سامسونگ با درب باز خودکار در سطح جهانی عرضه می شود

سایر ویژگی‌های یخچال عبارتند از Auto Open Door، که از سنسوری برای تشخیص زمانی که شما در نزدیکی هستید استفاده می‌کند و در را به میزان 25 میلی‌متر (~0.98 اینچ) باز می‌کند و پس از دو ثانیه دوباره به‌طور خودکار بسته می‌شود. یک پارچ پرکننده خودکار آب سرد را با یک دمنده داخلی فراهم می کند که به شما امکان می دهد نوشیدنی را با میوه یا گیاهان معطر کنید. به علاوه، یخ ساز دوگانه خودکار می تواند یخ را در اشکال مختلف مانند مکعب یا توپ ویسکی تهیه کند.

ادغام Samsung SmartThings شما را قادر می‌سازد از ابزارهایی مانند SmartThings Sommelier at Home استفاده کنید، برنامه‌ای که به شما کمک می‌کند ذخیره‌سازی شراب خود را بهینه کنید و با اسکن برچسب بطری ایده‌هایی برای جفت کردن غذا ارائه دهید. SmartThings Energy به شما امکان می دهد مصرف برق دستگاه را ردیابی کنید و یک حالت انرژی هوش مصنوعی برای کاهش مصرف انرژی به طور خودکار کار می کند. یخچال جدید ستونی Infinite Line سامسونگ به زودی در اروپا در دسترس خواهد بود و تا پایان سال 2023 در مکزیک، تایلند و استرالیا عرضه خواهد شد. قیمت لوازم خانگی هوشمند برای این بازارها در حال حاضر نامشخص است.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-Bespoke-Infinite-Line-column-smart-refrigerator-launches-globally-with-Auto-Open-Door.678476.0.html

سامسونگ محصول جدید را عرضه کرده است یخچال ستون بی نهایت سفارشی در سطح جهانی. این دستگاه در مدل های یخچال، فریزر و انبار شراب با قابلیت ترکیب ماژول های مختلف موجود است. یک کشوی Flex Pantry به شما امکان می دهد مواد غذایی را در شرایط مختلف نسبت به بقیه قسمت های یخچال نگهداری کنید. انبار شراب دارای منطقه دمای سه گانه و کنترل آب و هوا برای تازه نگه داشتن شراب شما تا حد امکان است.