گوگل پیکسل 6 با 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی اکنون با 40 درصد تخفیف در آمازون

گوگل پیکسل 6 پس از 506 رتبه بندی، دارای رتبه 4.3/5 ستاره در آمازون است. تقسیم بندی بر اساس ویژگی با امتیاز افتضاح 2.3 برای تشخیص چهره شروع می شود، با 3.4 برای حسگر اثر انگشت ادامه می یابد و برای ارزش، عمر باتری و صفحه نمایش لمسی به 3.5-4.0-4.2 می رسد. تخفیف 40 درصدی ادامه دار، نسخه Stormy Black با حافظه 256 گیگابایتی را از 699 دلار به 419 دلار آمریکا می رساند. متأسفانه، مدل های 128 گیگابایتی همگی در حال حاضر در دسترس نیستند.

بررسی عمیق ما از مدل 128 گیگابایتی به این نتیجه می رسد پیکسل 6 انتخاب خوبی برای کسانی است که می‌خواهند برای مدت طولانی از گوشی هوشمند خود لذت ببرند، بدون اینکه از دوربین خوب استفاده کنند.» و ویژگی هایی مانند OLED روشن 90 هرتز، چیپست سریع Google Tensor، رتبه IP68 و چرخه به روز رسانی طولانی را برجسته می کند.

کودروت نیستور
Codrut Nistor – نویسنده ارشد فناوری – 5966 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2013

گوگل پیکسل 6 که در اواخر سال 2021 (همچنین اوایل سال 2022 در برخی بازارها) عرضه شد، همراه با برادر پیکسل 6 پرو خود با اندروید 12 و با طراحی منحصر به فردی که اولین چیپست داخلی این برند را ادغام می کند، یک مجموعه دوربین اصلی کاملاً بازطراحی شده، وارد بازار شد. و همچنین یک چرخه طولانی پشتیبانی نرم افزار. به‌روزرسانی‌های اندروید و ویژگی‌ها حداقل برای سه سال تضمین می‌شوند، در حالی که به‌روزرسانی‌های امنیتی حداقل برای نیم دهه ارائه می‌شوند.

با این حال، تجزیه و تحلیل کامل این گوشی چند مشکل را نیز آشکار کرد، از جمله عدم خروجی ویدیو از طریق USB، کیفیت نامناسب صدا در حالت بلندگو و همچنین تصمیم مجدد گوگل برای عدم ارائه microSD اسلات. علاوه بر این موارد، بسیاری از کاربران به صورت آنلاین از نبود LED اعلان شکایت کرده اند.

در اوایل دوران مدرسه، از نوشتن و داستان ساختن متنفر بودم. یک دهه بعد، شروع به لذت بردن از آن کردم. از آن زمان، من چند مقاله آفلاین منتشر کردم و سپس به فضای آنلاین نقل مکان کردم، جایی که در وب سایت های بزرگی که از سال 2021 هنوز آنلاین هستند، مانند Softpedia، Brothersoft، Download3000 مشارکت کردم، اما همچنین برای چندین وبلاگ که ناپدید شده اند، نوشتم. در طول سال ها. من از سال 2013 با خدمه Notebookcheck سوار شده ام و قصد ندارم به این زودی آن را ترک کنم. عاشق کیبوردهای مکانیکی خوب، صدای وینیل و نوار، اما همچنین گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های پخش و هنر دیجیتال.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Google-Pixel-6-with-256-GB-storage-now-40-off-on-Amazon.709883.0.html

گوگل پیکسل 6 (256 گیگابایت، مشکی طوفانی) را در آمازون بخرید