گلکسی A54 5G میان رده از نظر قابلیت تعمیر بر اساس نتایج تست ارسال شده توسط سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا را شکست داد.

من فواد هستم، یک همکار در حوزه فناوری. به عنوان یک علاقه مند به فناوری، رابطه من با فناوری به سال های کودکی من برمی گردد. دریافت اولین رایانه شخصی اینتل پنتیوم 4 من شروع سفری بود که در نهایت مرا به Notebookcheck آورد. در نهایت، من از سال 2018 برای رسانه های فناوری می نویسم. از پروژه های کوچک بی نام گرفته تا رهبران صنعت، با تعدادی از نشریات فناوری کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Mid-range-Galaxy-A54-5G-beats-Galaxy-S23-Ultra-in-reparability-per-test-results-posted-by-Samsung.693797.0.html

با این حال، نتایج تعمیر پذیری منتشر شده در اینجا بر اساس یک استاندارد خاص فرانسوی است و ممکن است در عمل منعکس کننده قابلیت سرویس دهی تلفن نباشد. بنابراین باید منتظر راهنمای تعمیرات شخص ثالث مانند راهنمای iFixit باشیم تا ببینیم دستگاه در این زمینه چقدر بهتر است.

اکنون، سامسونگ فرانسه احتمالاً به اشتباه تأیید کرده است که گلکسی A54 5G نه تنها از گلکسی A53 5G قابل تعمیر تر است، بلکه از نظر قابلیت سرویس بر گلکسی S23/S23 Ultra نیز برتری خواهد داشت. اطلاعات مورد بحث از نتیجه تست تعمیر پذیری آپلود شده در سامسونگ فرانسه می آید سایت اینترنتی.

شایعه شده است که سامسونگ گلکسی A54 5G را در رویداد Unpacked که برای پایان ماه مارس برنامه ریزی شده است، معرفی خواهد کرد. تا کنون، فاش‌شده‌ها به دستگاهی با طراحی الهام‌گرفته از Galaxy S22 Ultra، Exynos 1380 SoC، 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، صفحه نمایش FHD با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز و تا 610 یورو اشاره می‌کنند. قیمت بالاترین مدل اروپایی

به طور خاص، گلکسی A54 5G امتیاز بالایی برای قیمت قطعات یدکی، زمان در دسترس بودن و تحویل قطعات، و مستندات دستگاه در دسترس است. با این حال، به دلیل ابزارهای مورد نیاز و دشواری در جداسازی قطعات داخل دستگاه، در مورد سهولت باز کردن گوشی هوشمند برای تعمیرات، عملکرد ضعیفی دارد.

فواد مرتضی
فواد مرتضی – نویسنده فنی – 358 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

در نتیجه، گلکسی A54 5G در مجموع امتیاز 8.4 از 10 را برای تعمیر پذیری کسب کرده است. گلکسی A53 5G، Galaxy S23 و S23 Ultra فقط 8.2/10 را مدیریت کردند. GSMArena.

سامسونگ گلکسی A53 5G را در آمازون بخرید