گفته می‌شود که Horizon Forbidden West به زودی روی پلی‌استیشن پلاس پریمیوم عرضه می‌شود

به روز رسانی: سونی تایید کرده است شایعه از طریق یک پست وبلاگ دیگر عناوینی که به پلی استیشن پلاس وارد خواهند شد عبارتند از The Quarry، Outriders، Tekken 7، Ace Combat 4، Earth Defense Force 5، Oninaki، Lost Sphear، I Am Setsuna و The Forgotten City.

Horizon Forbidden West بدون شک جواهر تاج این لات است. اگرچه Elden Ring راه اندازی آن را تحت الشعاع قرار داد، اما مسلما یکی از زیباترین بازی های سال 2022 است. در حالی که بهتر است بازیکنان با Horizon Zero Dawn آشنا شوند تا داستان را بهتر درک کنند، اما می توان به تنهایی از غرب ممنوعه نیز لذت برد. متأسفانه، این انحصار برای کاربران PlayStation Plus Premium (و Deluxe) در PS5 و PS4 است.

عناوین ماهانه PlayStation Plus Essential سونی، در بیشتر موارد، کاملاً قدیمی هستند. از سوی دیگر، مشترکین PlayStation Plus Premium و Extra، قبل از همتایان Essential خود به عناوین جدیدتر دسترسی دارند. افشاگر پرکار Bilibilikun اکنون چند بازی جدید را ارسال کرده است که به زودی در سرویس اشتراک قرار خواهند گرفت.

در مرحله بعد، Square Enix و Bandai Namco اکشن RPG Scarlet Nexus برای مشترکین PlayStation Plus Extra و Premium در کنسول های فعلی و نسل آخر قابل دسترسی خواهند بود. این بازی که در سال 2021 عرضه شد، به دلیل خط داستانی موازی که دو قهرمان آن تجربه کردند، ارزش تکرار خوبی دارد، اگرچه گرافیک و سبک هنری آن ممکن است برای همه مناسب نباشد.

من از سن 8 سالگی یک گیمر پرشور رایانه شخصی بودم. اشتیاق من به بازی در نهایت مرا به سمت فناوری عمومی سوق داد و اولین کنسرت نویسندگی خود را در سن 19 سالگی دریافت کردم. من مدرک مهندسی مکانیک دارم و در رشته مهندسی مکانیک کار کرده ام. صنعت تولید و چند نشریه دیگر مانند Wccftech قبل از پیوستن به Notebookcheck در نوامبر 2019. موضوعات مختلفی از جمله گوشی‌های هوشمند، بازی و سخت‌افزار رایانه را پوشش می‌دهم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Horizon-Forbidden-West-allegedly-arriving-on-PlayStation-Plus-Premium-soon.694625.0.htmlبازیکنان PlayStation Plus Essential به Borderlands 3 و Resident Evil VII دسترسی دارند. Bilibilikun می‌گوید بازی‌های دیگر (احتمالاً با مشخصات پایین‌تر) چهار بازی قبلی را که قبلاً ذکر شد همراهی خواهند کرد. مشترکین PlayStation Plus Essential، Extra و Premium می‌توانند از 21 فوریه به این عناوین دسترسی داشته باشند. یک پست وبلاگ رسمی از سونی باید قبل از آن باشد و جزئیات بازی‌های جدیدی را که به پلتفرم وارد می‌شوند و سایر بازی‌هایی که در راه هستند ارائه کند.

باندل Sony PlayStation 5 God of War Ragnarok را در آمازون بخرید