گارمین با به‌روزرسانی‌های جدید آلفا، رفع باگ‌های زیادی را برای ساعت‌های هوشمند Fenix ​​7، Enduro 2، Epix 2، Quatix 7 و Marq 2 آورده است.

در واقع، گارمین یک Release Candidate را به کلی نادیده گرفت و نسخه 11.25 را همانطور که هست عرضه کرد. اکنون، این شرکت به رفع اشکالات بیشتر با نسخه های آلفا 11.26 و 11.28 برای Fenix ​​7، Enduro 2، Epix 2، Quatix 7 و Marq 2 رفته است. مانند همیشه، Garmin هیچ یک از به روز رسانی ها را از طریق کانال GCM خود توزیع نخواهد کرد. در عوض، هر به روز رسانی باید به صورت دستی از طریق لینک های زیر دانلود شود. ظاهراً می‌توانید از نسخه بتا 11.25 به نسخه آلفا 11.28 بروید و نسخه 11.26 آلفا را در این فرآیند از دست بدهید. برای مرجع، دومی شامل تغییرات زیر از نسخه بتا 11.25 است:

  • مشکل احتمالی گزارش هاب حسگر نسخه 0.00 پس از به روز رسانی برطرف شد.
  • مشکل احتمالی به روز نشدن صفحه PulseOx هنگام اندازه گیری برطرف شد.
  • مشکل احتمالی که در آن تمرین پیشنهادی روزانه اشتباه در گزارش صبح ظاهر می‌شد، برطرف شد.
  • مشکل قطع شدن متن PulseOx هنگام قرار دادن داخل پوشه نگاه ویجت برطرف شد.
  • رفع خاموشی احتمالی هنگام دسترسی به کیف پول.
  • رفع خاموشی احتمالی هنگام دریافت اعلان هوشمند.
  • مشکل احتمالی مربوط به جایی که صفحه راهنمای قدرت ممکن است در حلقه تایمر وجود نداشته باشد، برطرف شد.
  • اخطار احتمالی در مورد رسیدن به حداکثر تعداد پروفایل های ورزشی رفع شد.
الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7376 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018
قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-brings-plenty-of-bug-fixes-to-Fenix-7-Enduro-2-Epix-2-Quatix-7-and-Marq-2-series-smartwatches-with-new-Alpha-updates.695210.0.html

در مقایسه، نسخه 11.28 آلفا به دو باگ که در نسخه قبلی خود وجود داشت، پرداخته است. طبق پست انجمن گارمین، اولی باگی را برطرف می‌کند که مانع از شروع یا توقف فعالیت در صفحه راهنمای قدرت می‌شد. علاوه بر این، آلفا نسخه 11.28 مشکلی را که باعث ایجاد مشکلاتی در اضافه کردن یک نمایه ورزشی سفارشی جدید شده بود، حل کرده است. لطفا گارمین را ببینید حمایت کردن صفحات برای جزئیات بیشتر در مورد نحوه به روز رسانی و دانلود فایل ها برای ساعت های هوشمند Fenix ​​7، Enduro 2، Epix 2، Quatix 7 و Marq 2.