گارمین با آپدیت جدید نسخه بتا 13.14 تغییرات بیشتری را در سری Venu 2 اعمال می کند

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Garmin-pushes-more-changes-to-Venu-2-series-with-new-Beta-Version-13-14-update.717937.0.html

پیش از این، گارمین میزبان عرضه‌های مرحله‌ای بوده است، با دستگاه‌های خاصی که نسخه‌های بتا جدید را جلوتر از دیگران دریافت می‌کنند. با این حال، نسخه بتا 13.14 بدون محدودیت در دسترس است. ظاهراً، گارمین نسخه بتای این هفته را از طریق سرویس GCM خود و نه به‌عنوان یک به‌روزرسانی خارج از هوا (OTA) ارائه کرده است. بنابراین، نسخه بتا 13.14 باید طی 24 ساعت آینده به طور خودکار در مدل‌های Venu 2 که در برنامه بتا ثبت‌نام کرده‌اند ارائه شود.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7902 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

گارمین دو هفته پس از شروع توزیع بتا 13.12 برای سری Venu 2، نسخه بتای جدیدی را برای سری Venu 2 منتشر کرده است. به دلایلی، این شرکت از نسخه بتا 13.13 صرف نظر کرده است و در عوض تصمیم گرفته است به نسخه بتا 13.14 بپرد. طبق تغییرات گارمین، نسخه بتا 13.14 شامل تغییرات زیر است:

لطفاً توجه داشته باشید که نسخه بتا 13.14 یک نسخه Release Candidate نیست. به این ترتیب، گارمین احتمالا چند نسخه بتا دیگر را قبل از ارائه به‌روزرسانی پایدار جدید توزیع خواهد کرد. متأسفانه، این شرکت جدول زمانی برای زمانی که قصد دارد هیچ به‌روزرسانی پایدار جدیدی را برای Venu 2، Venu 2S یا Venu 2 Plus معرفی کند، ارائه نکرده است. لطفا ببینید پست انجمن گارمین برای جزئیات بیشتر