کیف میانی Cooler Master Silencio S600 اکنون با 43 درصد تخفیف در آمازون

کودروت نیستور
Codrut Nistor – نویسنده ارشد فناوری – 5889 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2013

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

در اوایل دوران مدرسه، از نوشتن و داستان ساختن متنفر بودم. یک دهه بعد، شروع به لذت بردن از آن کردم. از آن زمان، من چند مقاله آفلاین منتشر کردم و سپس به فضای آنلاین نقل مکان کردم، جایی که در وب سایت های بزرگی که از سال 2021 هنوز آنلاین هستند، مانند Softpedia، Brothersoft، Download3000 مشارکت کردم، اما همچنین برای چندین وبلاگ که ناپدید شده اند، نوشتم. در طول سال ها. من از سال 2013 با خدمه Notebookcheck سوار شده ام و قصد ندارم به این زودی آن را ترک کنم. عاشق کیبوردهای مکانیکی خوب، صدای وینیل و نوار، اما همچنین گوشی‌های هوشمند، سرویس‌های پخش و هنر دیجیتال.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

کسانی که مایل به فدا کردن مقداری سکوت برای ظاهر بهتر هستند، می توانند آن را بگیرند کولر مستر Silencio S600 TG در عوض، که همان اندازه و ویژگی های نسخه معمولی را دارد، با این تفاوت که پانل کناری فولادی مشکی رنگ اکنون یک صفحه شفاف ساخته شده از شیشه سکوریت شده است. برای این مورد، در حال حاضر تخفیفی وجود ندارد و برچسب قیمت فهرست 135.99 دلار آمریکا است.

آمازون (به پیوند وابسته در انتهای مقاله مراجعه کنید)



منبع: https://www.notebookcheck.net/Cooler-Master-Silencio-S600-mid-tower-case-now-43-off-on-Amazon.699310.0.html

با تشکر از تخفیف ذکر شده در بالا، قیمت این کیس رایانه شخصی برج متوسط ​​اکنون به 73.99 دلار آمریکا کاهش یافته است. Cooler Master Silencio S600 با قیمت فهرست 129.99 دلار آمریکا، دارای دو دستگاه است. سکوت FP 120 میلی متر PWM فن نصب شده پنل ورودی/خروجی دارای دو پورت USB 3.2 Gen1، کارتخوان SD و جک صوتی 3.5 میلی متری 4 قطبی برای اتصال ورودی/خروجی صدا به طور همزمان است.

در حالی که سازندگان سیستم و علاقه مندان به ساخت یک رایانه شخصی بی صدا می توانند بی صداترین داخلی های موجود در بازار را بدست آورند و سپس آنها را در یک کیس معمولی نصب کنند، کیس که از ابتدا با در نظر گرفتن کاهش نویز طراحی شده است، معمولاً انتخاب بهتری است. Cooler Master Silencio S600 یکی از این انتخاب هاست و خوشبختانه در حال حاضر با 43 درصد تخفیف در آمازون به فروش می رسد.