کوالکام از پلتفرم‌های خانگی همه جانبه جدید برای نسل بعدی شبکه‌های داخلی با قابلیت Wi-Fi 7 رونمایی کرد.


کوالکام نشان می دهد که جدید است Wi-Fi 7 Immersive Home Platforms به سیستم‌ها یا محصولات مش‌بندی طبقه مسکونی می‌رسد، همانطور که Networking Pro Series Gen 3 برای روترها است.

بر این اساس، ماژول های جدید ممکن است در جانشینان پیشنهادات فعلی مانند eero یافت شوند 6E Pro یا Nest Wifi Pro Google، به لطف جدید آنهامعماری چیپست فشرده، کم مصرف و مقرون به صرفهبنابراین، آنها ممکن است بتوانند در گره های مش یا ماژول هایی قرار بگیرند که ممکن است مورد توجه قرار نگیرند، صرف نظر از اینکه در کجا باید باشند تا کل خانه را پوشش دهند.

سپس مجدداً، کوالکام ادعا می‌کند که آنها هیچ مشکلی در اشباع فضای مدرن زندگی (یا زندگی کاری) و نیازهای آنلاین یا سرگرمی آن با اتصال پهنای باند با ظرفیت بالا که به لطف امکانات جدید نیاز دارد، نخواهند داشت. مش چند پیوندی فن آوری. بر اساس نیازهای شبکه معین و منابع موجود برای آن، به صورت استراتژیک، پیوندها را در حداکثر 3 باند (2.4، 5 یا 5.8 گیگاهرتز) جمع می‌کند یا تغییر می‌دهد.

نتیجه “تأخیر کم قطعی“برای نفی تاخیر در طول بازی و کاهش رتبه بندی شده است”تأخیر بلادرنگدر موارد افزایش تعداد دستگاه های متصل تا 75٪.

پلتفرم‌های خانگی همهجانبه ممکن است در پشتیبانی از Wi-Fi 7 با ویژگی‌هایی مانند کانال 240 مگاهرتز پشتیبانی در طیف 5 گیگاهرتز، و همچنین گنجاندن کانال های 320 مگاهرتز با 4K QAM در باند 5.8 گیگاهرتز، تا “140٪ ظرفیت بالاتر در مقایسه با Wi-Fi 6E“.

در مجموع، کوالکام ادعا می کند که پلتفرم هاعملکرد بالارویکرد به‌روزرسانی Wi-Fi 7 یک خانه هوشمند می‌تواند 20 گیگابیت بر ثانیه از ظرفیت کل یک خانه معین، اگر نه بیشتر، سرعت بازدید تا حداکثر فراهم کند. 5.8 گیگابیت بر ثانیه روی یک دستگاه متصل جداگانه

تا به امروز، سری جدید Immersive Home Platform شامل 316، 318، 326 و 3210 انواع، که محدوده شکل “سرعت گیگابیت” به “20 گیگابیت بر ثانیه“پشتیبانی از کیت های شبکه نسل بعدی برای چندین لایه مختلف بازار شبکه های خانگی.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Qualcomm-debuts-new-Immersive-Home-Platforms-for-next-gen-Wi-Fi-7-capable-domestic-networks.674568.0.html