کانسپت جدید فولکس واگن ID.3 با نمایشگر 12 اینچی اطلاعات سرگرمی معرفی شد

عناصر طراحی سازگار با محیط زیست شامل استفاده از مواد تا حدی پایدار در داخل خودرو است. علاوه بر این، فولکس‌واگن پیشنهاد می‌کند که تحویل خودروی الکتریکی آن کربن خنثی خواهد بود. ID.3 جدید دارای نرم افزار پیشرفته ای برای افزایش عملکرد و توانایی دریافت به روز رسانی OTA خواهد بود. مشتریان در آلمان اکنون می توانند مدل های مختلف این خودرو را با قیمت هایی که از 43995 یورو (46237 دلار آمریکا) شروع می شود، پیش خرید کنند. با توجه به سطوح بالای سفارشات فعلی، فولکس واگن خاطرنشان می کند که سفارشات جدید را در سه ماهه چهارم 2023 در اولین فرصت انجام خواهد داد.

مفهومی جدید برای فولکس واگن ID.3 اعلام شده است. نسل بعدی خودرو به طور رسمی در بهار 2023 رونمایی خواهد شد. در مقایسه با مدل موجود، به نظر می رسد که بیشتر تغییرات طراحی مربوط به فضای داخلی خودرو است. به عنوان مثال، EV به صورت استاندارد با صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی 12 اینچی (حدود 30.5 سانتی متر)، کف صندوق عقب قابل جابجایی برای فضای ذخیره سازی اضافی، و کنسول مرکزی با جای فنجان دوگانه عرضه می شود. این شرکت همچنین نشان می دهد که فرآیند شارژ را با بهبود ابزار Plug & Charge و Electric Vehicle Route Planner ساده کرده است.

من از زمانی که به یاد دارم به فناوری علاقه مند بودم. از سنین جوانی عاشق ابزارها و درک چگونگی کارکردن چیزها بودم. از زمان فارغ التحصیلی، من برای چندین شرکت فناوری در سراسر FinTech، AdTech و Robotics کار کرده ام.


منبع: https://www.notebookcheck.net/New-Volkswagen-ID-3-concept-announced-with-12-in-infotainment-display.672871.0.html

این شرکت همچنین اعلام کرد که تولید انبوه خود را گسترش خواهد داد و کارخانه ولفسبورگ آن در سال 2023 تولید خودرو را آغاز خواهد کرد. در حال حاضر، دو کارخانه در Zwickau و Dresden این خودرو را تولید می کنند. تا کنون، فولکس واگن ادعا کرده است که بیش از نیم میلیون دستگاه ID.3 را در سراسر جهان تحویل داده است.

پولی آلکاک
پولی آلکاک – نویسنده فناوری – 946 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2021

واحد شارژ خودروی برقی/EV را در آمازون بخرید