کامپیوتر بازی دستی Steam Deck اولین تولد خود را با اولین کاهش قیمت خود جشن گرفت

Steam Deck دارد گزارش شده است برای Valve کاملاً موفقیت آمیز بود، با بیش از یک میلیون دستگاه فروخته شده، که با توجه به رقابت شدید و به عنوان اولین تلاش این شرکت در یک بازی دستی، رقم سالمی است. این دستگاه پرتابل قدرتمند دارای یک APU سفارشی از AMD است که دارای یک بخش CPU 4 هسته ای Zen 2 و یک بخش GPU مبتنی بر RDNA 2 است. Steam Deck با 16 گیگابایت رم و صفحه نمایش 1200×800 نیز قدرت زیادی را برای قیمت مناسب ارائه می دهد. حتی بازی های سختی مانند میراث هاگوارتز و Cyberpunk 2077 اخیرا بوده اند تایید شده است برای بازی در Steam Deck کاملاً سازگار است.

Steam Deck اولین تولد خود را با ارزان تر بودن از قیمت راه اندازی خود برای اولین بار جشن می گیرد.  (منبع تصویر: Valve)
Steam Deck اولین تولد خود را با ارزان تر بودن از قیمت راه اندازی خود برای اولین بار جشن می گیرد. (منبع تصویر: Valve)

علاقه من به فناوری پس از معرفی یک کامپیوتر خانگی Atari 800XL در اواسط دهه 1980 آغاز شد. من به خصوص از نوشتن در مورد پیشرفت های تکنولوژیکی، شایعات قانع کننده و نشت های جالب مرتبط با فناوری لذت می برم. من دارای مدرک روابط بین الملل و مطالعات استراتژیک هستم و خانواده، خواندن، نوشتن و سفر را از علایق اصلی زندگی خود می دانم. من از سال 2012 با Notebookcheck هستم.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

این بدان معناست که گیمرها در ایالات متحده می توانند Steam Deck را با قیمت 359.10 دلار در حال حاضر انتخاب کنند. گونه دستگاه مجهز به AMD با 64 گیگابایت فضای ذخیره سازی eMMC. با قیمت 476.10 دلار آمریکا، یک Steam Deck با 256 گیگابایت SSD NVMe وسوسه انگیز برای ذخیره سازی وجود دارد و مدل 512 گیگابایتی را می توان با قیمت 584.10 دلار آمریکا انتخاب کرد. در بریتانیا، ارقام مربوطه 314.10 پوند (کاهش از 349 پوند)، 413.10 پوند (با تخفیف از 459 پوند)، و 512.10 پوند (معمولاً 569 پوند) است. خریداران در کانادا و اروپا باید این تخفیف 10 درصدی را در سایت‌های مربوط به کشور Steam بیابند کومودو از کاهش قیمت یکسان (تا ساعت 2 بامداد JST 24 مارس) برای خریداران در ژاپن، هنگ کنگ، کره جنوبی و تایوان حمایت می کند.

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

Steam Deck یک ساله است و اولین تولد خود را با یک جشن می گیرد شکسته شدن قیمت. اگرچه تاریخ عرضه رسمی Steam Deck برای ایالات متحده، کانادا و اروپا 25 فوریه 2022 بود، Valve تصمیم گرفته است که تولد آن باید به راحتی با فروش Steam Spring همزمان باشد. یک تخفیف 10 درصدی نه چندان جذاب برای رایانه بازی دستی ارائه می شود که برای همه مناطقی که دستگاه فروخته می شود در دسترس است. این اولین بار است که Steam Deck شاهد کاهش قیمت است و جای تعجب نیست که فقط برای مدت زمان محدودی در دسترس است. فروش قبلاً آغاز شده است و تا ساعت 10 صبح به وقت محلی 23 مارس (5 عصر به وقت گرینویچ) ادامه خواهد داشت.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

دنیل آر دیکین
دانیل آر دیکین – مدیر اخبار و مجله – 2960 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2012

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Steam-Deck-handheld-gaming-computer-celebrates-its-first-birthday-with-its-first-ever-price-cut.701873.0.html

سلب مسئولیت: Notebookcheck مسئولیتی در قبال تغییرات قیمتی که توسط خرده فروشان انجام می شود ندارد. قیمت یا معامله با تخفیف ذکر شده در این مورد در زمان نگارش در دسترس بود و ممکن است مشمول محدودیت‌های زمانی و/یا در دسترس بودن واحد باشد.