پیش‌فروش هواوی میت 50 پرو در اروپا با قیمت اولیه کمتر از حد انتظار آغاز می‌شود

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-Mate-50-Pro-pre-orders-open-in-Europe-with-a-lower-than-expected-starting-price.665139.0.html

علاوه بر این، به نظر می رسد که هواوی نسخه 512 گیگابایتی میت 50 پرو را فعلا کنار گذاشته است. در حال حاضر، این دستگاه تنها در منطقه یورو با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی، به علاوه انتخاب بین رنگ های مشکی و نقره ای قابل سفارش است. به طور مشابه، FreeBuds Pro 2 را می‌توان در رنگ‌های آبی روشن، نقره‌ای و سفید پیکربندی کرد، در حالی که هوآوی هنگام سفارش پیکربندی حافظه انحصاری Mate 50 Pro، Watch FIT 2، Watch GT Runner و برنامه تمدید گارانتی را با تخفیف ارائه می‌کند. بر اساس وب سایت هواوی، ارسال پیش سفارش ها را از 10 نوامبر به بعد آغاز می کند. لطفاً مقاله معرفی Mate 50 Pro ما را برای جزئیات بیشتر در مورد آخرین پرچمدار هواوی ببینید.