هیچ چیز اولین فروشگاه فیزیکی را رونمایی نمی کند، قصد دارد با اپراتورهای ایالات متحده همکاری کند


کارل پی هیچ چیز اشاره کرده است که OEM فناوری نوپای او نفوذ به ایالات متحده با تلفن خود (1) را تا به امروز دشوار می داند.

صحبت کردن در یوتیوب جدید ویدئو (و با استناد به مقاله‌ای که در صورت تعجب، واقعاً یکی از ما بود) مدیر OnePlus صراحتاً شرکت خود را با “نام‌های بزرگ” بازار مانند سامسونگ و اپل مقایسه کرد و اذعان داشت که آنها در زمینه‌هایی مانند برتری دارند. به عنوان حاشیه و البته قرار دادن حامل.

مسلماً شرکت‌های بزرگ‌تر از این مزیت برخوردارند، زیرا تمایل دارند به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری اجباری و مرتبط با شرکت مخابراتی را توسعه دهند و همچنین محصولات بیشتری را با هزینه‌های کمتری تولید کنند، یا همان‌طور که Pei قبول کرده است.

با این حال، OEM مستقر در لندن اکنون این کار را کرده است اعلام کرد که ممکن است در این زمینه گام‌هایی برداشته باشد، زیرا در حال حاضر در حال مذاکره با شرکت‌های حامل آمریکایی است.به طور بالقوه یک محصول آینده را راه اندازی کنید“.

در این میان، Nothing چیز دیگری را که معمولاً با OEM های بزرگتر و بودجه آنها مرتبط است (اگر این روزها کمتر شده است) مدیریت نکرده است: سرمایه گذاری در فروشگاه های آجر و ملات.

یا فقط یکی، به طور دقیق: واقع در خیابان پیتر 4 (W1F 0AD) در شهر بومی خود، بیش از 2 طبقه گسترش می یابد و دارای ویترین های کاملاً آرزویی برای محصولات صوتی دوست از مهندسی نوجوان شریک طراحی خود و همچنین محصولاتی مانند جوانه های تلفن (1) و گوش (چوب) است.

هیچ برنامه ای برای باز نگه داشتن فروشگاه از ساعت 10:00 تا 19:00 به وقت گرینویچ از دوشنبه تا شنبه و ساعت 12:00 تا 18:00 به وقت گرینویچ در روز یکشنبه وجود ندارد.

خرید یک تلفن (1) قفل در آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Nothing-unveils-first-ever-physical-store-plans-to-partner-with-US-carriers.673960.0.html