هدفون Bowers & Wilkins Px8 McLaren Edition در چندین بازار عرضه می شود

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7041 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

علاوه بر این، Bowers & Wilkins Px8 را برای حداکثر 30 ساعت عمر باتری رتبه بندی می کند، اگرچه تصور می کنیم این تخمین با فعال کردن ANC کاهش می یابد. در حالی که نسخه معمولی Px8 و McLaren Edition از نظر عملکردی یکسان هستند، دومی با رنگ‌بندی سفارشی «خاکستری گالوانیکی و نارنجی پاپایا» عرضه می‌شود. ظاهراً این دو با هم متحد شده اند تا همکاری خود را بر سر مک لارن آرتورا، مک لارن GT و مک لارن اسپیدتیل جشن بگیرند.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Bowers-Wilkins-Px8-McLaren-Edition-headphones-launch-in-multiple-markets.674173.0.html

Bowers & Wilkins فروش یک جفت جدید از Px8 را مدتی پس از انتشار آن آغاز کرده است نسخه 007 از همان هدفون برای یادآوری، Bowers & Wilkins Px8 معمولی را در سپتامبر با درایورهای فیبر کربنی 43.6 میلی‌متری و یک DSP با قابلیت بازتولید صدای 24 بیتی از طریق AUX، بلوتوث یا USB Type-C معرفی کرد. برای مرجع، همه مدل‌های B&W Px8 از کدک‌های بلوتوث تطبیقی ​​AAC، SBC، aptX، aptX HD و aptX پشتیبانی می‌کنند.

Px8 McLaren Edition هم اکنون در منطقه یورو، بریتانیا و ایالات متحده به ترتیب با قیمت های 799، 699 پوند و 799 دلار آمریکا قابل سفارش است. به طور خلاصه، نسخه مک لارن 100 یورو بیشتر از Px8 معمولی قیمت دارد، حتی اگر Bowers & Wilkins به تازگی رنگی تازه به دستگاه داده است. لطفا ببینید وب سایت Bowers & Wilkins برای اطلاعات بیشتر در مورد Px8 McLaren Edition و ویژگی های آن.