متا 265 میلیون یورو توسط کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند جریمه شد

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

جریمه 265 میلیون یورویی چهارمین بار از زمانی است که DPC ایرلندی متا را به دلیل نقض GDPR جریمه کرده است. 14 ماه گذشته جریمه های دیگر شامل 405 میلیون یورو (418 میلیون دلار) جریمه برای سوء استفاده اینستاگرام از داده های افراد زیر سن قانونی است.



منبع: https://www.notebookcheck.net/Meta-fined-EUR265-million-by-Ireland-s-Data-Protection-Commission.671218.0.html

من تمام عمرم یک متخصص کامپیوتر بودم. پس از فارغ التحصیلی از کالج در رشته ریاضیات، چند سال قبل از اینکه به عنوان مدیر پایگاه داده مشغول به کار شوم، در امور مالی و بانکی کار کردم. من در اکتبر 2016 کار با Notebookcheck را شروع کردم و از نوشتن اخبار و نقدها لذت بردم. من همچنین برای سایر رسانه‌ها از جمله UltrabookReview و GeeksWorldWide، با تمرکز بر راهنمایی مصرف‌کننده و بازی‌های ویدیویی، نوشته‌ام. حوزه های مورد علاقه من شامل جنبه تجاری فناوری، بازی های قدیمی، لینوکس و ابزارهای نوآورانه است. وقتی روی وسایل الکترونیکی نمی نویسم یا با دستگاهی کار نمی کنم، یا بیرون با خانواده ام هستم، از یک بازی ویدیویی ده ساله لذت می برم، یا درام یا پیانو می نوازم.

متا، شرکت مادر فیس بوک و اینستاگرام، توسط کمیسیون حفاظت از داده های ایرلند (DPC) 265 میلیون یورو (275 میلیون دلار آمریکا) جریمه شده است، به دلیل نقض داده هایی که فیس بوک را در سال 2019 تحت تأثیر قرار داده است. این نقض بیش از 500 میلیون کاربر فیس بوک را تحت تأثیر قرار داده است. این چهارمین جریمه از سوی DPC از پاییز 2021 است.