قیمت اروپایی لپ‌تاپ‌های گیمینگ جدید اینتل Raptor Lake و NVIDIA GeForce RTX 40 سری MSI اعلام شد.

MSI قیمت آلمانی لپ‌تاپ‌های خود با پردازنده‌های گرافیکی NVIDIA GeForce RTX 40 سری و پردازنده‌های نسل سیزدهم Intel Core را اعلام کرده است. به طور معمول، قیمت‌های آلمان در کل منطقه یورو اعمال می‌شود، مگر اینکه نرخ‌های مالیات بر ارزش افزوده متفاوت باشد. به عنوان مثال، آلمان 19 درصد مالیات بر ارزش افزوده اعمال می کند که 2 درصد کمتر از میانگین 21 درصد در سراسر اتحادیه اروپا است. از این رو، احتمالاً قیمت ها در کشورهای دیگر مانند پرتغال و ایرلند که نرخ مالیات بر ارزش افزوده 23 درصدی دارند، بالاتر خواهد بود.

به گفته MSI، Thin GF63 12V ارزان‌ترین مدل از سری RTX 40 و نسل سیزدهم اینتل Core خواهد بود. با توجه به اینکه Thin GF63 12V نیز یکی از تنها لپ تاپ هایی است که دارای GeForce RTX 4050 است، جای تعجب ندارد. به طور خاص، این لپ تاپ با GeForce RTX 4050 و Core i5-12450H از 1199 در دسترس خواهد بود. قیمت های اولیه برای همه مدل ها در جدول زیر پیوند داده شده است.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7415 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

لطفاً توجه داشته باشید که MSI تنظیمات مختلفی را برای هر لپ تاپ بازی ارائه می دهد. به این ترتیب، بسته به پیکربندی حافظه یا گزینه های CPU/GPU انتخاب شده، قیمت ها متفاوت خواهد بود. MSI همچنین پیوندهایی را به تمام معاملات خرده‌فروشی، خواه خرده‌فروشان شخص ثالث یا شخص اول، ارائه کرده است. به‌علاوه، همین پیوندها نشان می‌دهند که آیا MSI یا شرکای خرده‌فروشی آن دارای سهام SKUهای خاص هستند یا خیر. لطفا برای جزئیات بیشتر جدول زیر را ببینید.