ظاهراً مشخصات شارژ OnePlus 11 درز می کند زیرا OEM یک رویداد قریب الوقوع را اعلام می کند


کنفرانس سالانه روز Inno OPPO در حال حاضر در حال انجام است. با این حال، شرکت فناوری تلفن همراه وقت گذاشته و برای شرکت تابعه معروف خود OnePlus آرزو کرده است. تولدت مبارک. این برند در حال حاضر نهمین سالگرد خود را به صورت آنلاین جشن می گیرد و اکنون اعلام کرده است که رویدادی از نوع خود را در تاریخ برگزار خواهد کرد. 17 دسامبر 2022.

بنابراین، برنامه جدید برنامه‌ریزی‌شده می‌تواند بخشی از این جشن جاری باشد و لزوماً یک رویداد رونمایی برای گوشی هوشمند اندرویدی آینده مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۲ که گفته می‌شود با نام OnePlus 11 شناخته می‌شود، نباشد.

بعد هم به قول تیتر معروف ایستگاه چت دیجیتالظاهراً این دستگاه در مقامات چینی ثبت شده است که نشان می دهد ممکن است به زودی راه اندازی شود. افشاکننده تصویری از ثبت نام مورد نظر ارائه کرده است – که ممکن است یک اختلاف احتمالی را در مقایسه با 10T قبلی نشان دهد.

“OPPO PHB110” و ظاهراً آن 5000 میلی آمپر ساعت به نظر می رسد باتری برای استفاده از شارژ 100 وات (یا “5-11VDC/9A Max”) گواهینامه دریافت کرده است، در حالی که 10T از بالاترین استاندارد 150 واتی SuperVOOC OPPO/OnePlus پشتیبانی می کند.

سپس دوباره، تغییر ظاهری از نظر سرعت شارژ سیمی به پایین ممکن است 11 و آجر برقی آن را (با فرض اینکه با یک دستگاه عرضه می شود) با لوازم جانبی شخص ثالث (یا گوشی های هوشمند) سازگارتر کند. علاوه بر این، هنوز هم نسبت به نسل قبلی خود یعنی 10 Pro یک ارتقاء خواهد بود.

شاید این برند در رویداد آتی خود کمی وضعیت را روشن کند.

یک شارژر UGREEN Nexode 100W بخرید آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/OnePlus-11-charging-specs-allegedly-leak-out-as-OEM-announces-an-imminent-event.674561.0.html