بنابراین، مدل 3 با نام تجاری جدید 2023 ممکن است یک تمرین لباس برای انتقال به بازار انبوه مقرون به صرفه مدل 2 باشد، که مسلما مهمترین خودروی تسلا است که در آینده قابل پیشبینی ساخته میشود. ماه گذشته، ایلان ماسک اشاره کرد که مدل 2 کوچکتر و ارزان تر، هزینه های تولید را به نصف در مقایسه با مدل 3 کاهش می دهد، و شایعه طراحی مجدد برادر بزرگترش ممکن است به عنوان یک بستر آزمایشی برای آنچه که ممکن است برای دستیابی به آن کاهش یابد، استفاده شود. قیمت ارزانتر زیر 30000 دلار مدل 2.
اتصال دیوار کابل 24 اینچی تسلا موتورز را در آمازون دریافت کنید
تولید مدل ارزانتر مدل 3 در سهماهه جولای سال آینده آغاز میشود، طبق گزارشهای خودیهای صنعت که در این مورد بررسی شدهاند، و تسلا تولید خود را بین کارخانههای گیگافریمنت و شانگهای تقسیم خواهد کرد. اولین در صف مونتاژ مدل 3 به روز شده، کارخانه تازه مدرن سازی شده گیگا شانگهای خواهد بود، هرچند که کارخانه فرمونت یکی از قدیمی ترین و کم کارآمدترین کارخانه های تسلا است.
در هر صورت، مدل 3 جدید ممکن است در افق باشد و تسلا می تواند در آینده ای نه چندان دور آن را اذیت کند تا علاقه بیشتری به سدان برقی پرفروش خود ایجاد کند.
دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانههای اپل و زمان پیکسلسازیشده نینتندو، مورد علاقهی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانههای شخصی و کنسولها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.
منبع: https://www.notebookcheck.net/Major-Tesla-Model-3-redesign-to-aim-for-drastic-cost-cuts-in-2023-as-a-dress-Model-2-production-rehearsal.671201.0.html
به این دلیل که گفته می شود هدف پروژه هایلند موسوم به کاهش شدید هزینه تولید است، زیرا تسلا با تعداد فزاینده ای از رقبای مدل 3 از رقیب اصلی جهانی خود BYD و همچنین از خودروسازان قدیمی مانند تویوتا مواجه است. ظاهرا، ایلان ماسک برای تمرکز پروژه هایلند بر بهبود افزونگی ها در طراحی یا مهندسی مدل 3 و ساده سازی تولید برای دست نخورده نگه داشتن حاشیه سود، فشار می آورد. یکی دیگر از راههای کاهش هزینهها ممکن است حرکت مدل 3 به باتریهای فسفات M3P ارزانتر و کم مصرفتر CATL باشد و انتظار میرود اولین واحدها با این بستهها در اوایل سال آینده وارد تسمههای نقاله شوند.
“بارها و بارها قطعاتی را پیدا کردیم که مورد نیاز نیستند. آنها را در هر صورت یا اشتباهی در آنجا گذاشتند. ما قطعات زیادی را از یک ماشین حذف کردیم که هیچ کاری نداشتایلان ماسک به این نکته اشاره کرد که چگونه قصد دارد به تولید مدل 3 آینده نزدیک شود. در مورد فضای داخلی، تسلا در نهایت ظاهر مینیمالیستی تری را به کار خواهد گرفت که بر ویژگی هایی که رانندگان در واقع در خودرو استفاده می کنند تمرکز خواهد کرد. در میان آنها کنسول بزرگ نمایشگر مرکزی خواهد بود.تعمیرات اساسی داخلی مدل S در سال گذشته دکمهها و دریچههای تهویهای را که ظاهراً تسلا اکنون در نظر گرفته است را حذف کرده است، بنابراین مدل 3 جدید ممکن است دستخوش تغییری مشابه شود.
این میتواند به این معنی باشد که چین زودتر از مشتریان آمریکایی بهروزرسانی مدل 3 2023 را دریافت میکند، زیرا تسلا تلاش میکند تا بازده کارآمدترین کارخانههای خود را در ترکیب تولید افزایش دهد تا به آن کاهش هزینههای مطلوب دست یابد. علاوه بر این، تسلا چین اخیراً مجبور شد قیمت مدل 3 را کاهش دهد و ممکن است به دلیل کاهش تقاضا و افزایش رقابت، کاهش دیگری را تا پایان سال آماده کند، بنابراین یک طراحی جدید ممکن است در ابتدا بهترین عملکرد را داشته باشد.
طبق گزارشها، تسلا در حال کار بر روی ظاهر و طراحی مجدد داخلی برای پرفروشترین سدان مدل 3 خود است که نمای بیرونی آن پس از پنج سال خدمت، کمی درازتر میشود. تسلا مدل 3 جدید باید تا اوایل پاییز سال آینده وارد تولید شود، به این معنی که میتوان آن را بهعنوان یک مدل کاملاً اصلاحشده 2024 معرفی کرد. تسلا با معرفی استایل بدنه جدید و همچنین یک فرمان نسبتا بحث برانگیز در داخل که یک سلیقه اکتسابی است، کاری مشابه با مدل S انجام داد، اما اصلاح مدل 3 آن ممکن است کمتر رادیکال باشد.