شیائومی POCO F5: تاریخ عرضه جدید برای تغییر نام تجاری Redmi Note 12 Turbo مشخص شد

مطابق با 91 موبایل، منابع آن به آن اطلاع داده اند که شیائومی POCO F5 را در تاریخ 6 آوریل معرفی خواهد کرد. این وب سایت مشخص می کند که 6 آوریل برای نسخه هندی اعمال می شود، به این معنی که عرضه جهانی به طور جداگانه رخ خواهد داد. متاسفانه، 91 موبایل در مورد زمان عرضه POCO F5 در بازارهای دیگر و همچنین اینکه POCO F5 Pro یا POCO F5 GT در تاریخ 6 آوریل به آن ملحق خواهند شد، صحبت نکرده است.

ادعاهای 91mobiles اطلاعاتی در مورد راه اندازی POCO F5، یکی از سه دستگاهی که قرار است اواخر امسال تحت سری POCO F5 عرضه شود، به دست آوردیم. به عنوان مرجع، شیائومی همچنین POCO F5 Pro و POCO F5 GT را توسعه داده است و شایعه شده است که اولی دارای چیپست Snapdragon 8 Plus Gen 1 است. شیائومی هنوز در مورد عرضه هیچ دستگاه POCO F5 اظهار نظری نکرده است، اگرچه دو مدل 23049PCD8G و 23013PC75G را با FCC در ایالات متحده تأیید کرده است.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7564 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

در حال حاضر گمان می رود POCO F5 یک ردمی نوت 12 توربو با نام تجاری جدید باشد که شیائومی هفته گذشته وجود آن را تایید کرد. جزئیات متعددی از Redmi Note 12 Turbo در این مرحله ناشناخته مانده است، از جمله طراحی آن. با این حال، شیائومی گفته است که این گوشی با اسنپدراگون 7 پلاس نسل 2 عرضه خواهد شد، جانشینی برای اسنپدراگون 7 نسل 1 که کوالکام هفته گذشته نیز از آن رونمایی کرد. شیائومی گوشی Redmi Note 12 Turbo را اواخر این ماه در چین معرفی خواهد کرد.