شیائومی از عرضه بین‌المللی سری Redmi Note 12 خبر داد

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7031 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

اولین تور بین‌المللی Redmi Note 12 هند است، جایی که شیائومی گوشی‌های هوشمند را به‌عنوان 12 برابر بزرگ‌تر، سریع‌تر و فوق‌العاده‌تر از سایر مدل‌های Redmi Note بازاریابی می‌کند. تاریخ دقیق عرضه فعلاً مشخص نیست، شیائومی تصمیم گرفته است به جای تأیید زمان معرفی آنها، بر روی نمایش آنچه می تواند از سری Redmi Note 12 باشد تمرکز کند. با این حال، @yabhishekhd گزارش می دهد این سریال می‌تواند در 23 دسامبر در هند عرضه شود، البته با این اخطار که این اطلاعات از منبع جدیدی آمده است.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.




منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-announces-international-launch-for-Redmi-Note-12-series.673648.0.htmlبر اساس لیست های گواهینامه اخیر، شیائومی تمام مدل های Redmi Note 12 را در هند نیز عرضه نخواهد کرد. به عنوان مثال، انتظار می‌رود Redmi Note 12 Pro Discovery Edition با وجود معرفی فناوری شارژ سیمی جدیدتر و قدرتمندتر، یک انحصاری چینی باقی بماند. هنوز، @stufflistings ادعا می کند نسخه هندی Redmi Note 12 Pro Plus با دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی عرضه خواهد شد که احتمالاً همان سنسوری است که در همتای چینی خود یافت می شود.