شیائومی ارتقای عملکرد را برای Xiaomi 13 و Xiaomi 13 Pro شرح می دهد

همانطور که شیائومی قبلا اشاره کرده بود، سری 13 شیائومی از چیپست جدید کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 2 استفاده می کند. شیائومی ادعا می کند که این چیپست به تنهایی تقریباً 40 درصد بهبودهای CPU و GPU را به همراه خواهد داشت، احتمالاً در مقایسه با Snapdragon 8 Gen 1 در سری Xiaomi 12. اسنپدراگون 8 نسل 2 به حافظه فلش UFS 4.0 و رم LPDRR5X نیز ملحق خواهد شد که دومی قادر است با سرعت 8533 مگابیت بر ثانیه کار کند که 33 درصد سریعتر از معادل LPDDR5 که سری 12 شیائومی را تامین می کند. در مقابل، شیائومی ادعا می‌کند که استفاده از UFS 4.0 سرعت ذخیره‌سازی 100% سریع‌تر را به همراه خواهد داشت.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Xiaomi-describes-performance-upgrades-for-Xiaomi-13-and-Xiaomi-13-Pro.671456.0.html

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 6966 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

به طور کلی، سری 13 شیائومی باید بتواند با گوشی‌های هوشمند گیمینگ همگام شود و حتی از سری آیفون 14 پرو نیز بهتر عمل کند. شیائومی 13 و شیائومی 13 پرو نیز قرار است تا دو روز بین شارژ دوام بیاورند که بخشی از آن به لطف نسل جدید باتری‌های سیلیکونی اکسیژن و فناوری بسته‌بندی بهبود یافته است. به طور جداگانه، به نظر می رسد که شیائومی شیائومی 13 پرو را در حداقل سه رنگ، از جمله گزینه سبز سرامیکی، عرضه خواهد کرد. تا آنجا که می‌توانیم بگوییم، فناوری جدید «پوست نانو» این شرکت تنها با رنگ آبی عرضه می‌شود.