شرکت تیونینگ آلمانی BMW i4 M50 را به خودروی گشتی برقی شیک تبدیل می کند

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

AC Schnitzer با تنظیمات سیستم تعلیق کمتر و سایر تغییرات ظاهری کم و بیش محتاطانه، BMW i4 را به یک خودروی گشتی جذاب برای پلیس آلمان تبدیل کرده است. با این حال، خودروی مفهومی سفارشی‌سازی شده نمی‌تواند از مدل تولیدی سدان برقی اسپرت باواریا بهتر عمل کند.

ب‌ام‌و i4 تیونینگ‌شده مانند یک خودروی الکتریکی مناسب برای اهداف اجرای قانون در اروپا به نظر می‌رسد (تصویر: AC Schnitzer)
ب‌ام‌و i4 تیونینگ‌شده مانند یک خودروی الکتریکی مناسب برای اهداف اجرای قانون در اروپا به نظر می‌رسد (تصویر: AC Schnitzer)

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/German-tuning-company-turns-BMW-i4-M50-into-sleek-electric-patrol-car.672841.0.html

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

به عنوان بخشی از “آن را تنظیم کنید! امن!” کمپین بازاریابی، AC Schnitzer تغییراتی را در خودروی پلیس بی‌ام‌و i4 ایجاد کرده است که برای مثال در ترکیب رنگ‌های نقره‌ای، آبی و زرد ظاهر می‌شود. علاوه بر این، این سدان تیونینگ شده تا 9.8 اینچ کمتر از مدل تولیدی معمولی است و همچنین دارای رینگ های سفارشی 20 اینچی و تایرهای Ventus S1 Evo 3 است که توسط اسپانسر کره جنوبی Hankook ارائه شده است. در جلو، ب‌ام‌و i4 اصلاح‌شده به لطف اسپلیتر جدید، عناصر طراحی اضافی و دو چراغ هشدار LED که به‌خوبی در جلوپنجره کلوی‌شکل بزرگ BMW ادغام شده‌اند، کمی تهاجمی‌تر به نظر می‌رسد.

از سوی دیگر، بی‌ام‌و i4 دارای اسپویلر مشکی است که احتمالاً برای محدوده سدان برقی کارآمد آیرودینامیکی مضر خواهد بود. AC Schnitzer نیز چند نکته را به فضای داخلی مجلل EV اضافه کرده است، اما از نظر عملکرد، نسخه مجری قانون همچنان 536 اسب بخار قدرت دارد که می تواند خودرو را از 0 به 60 مایل در ساعت در حدود 3.7 ثانیه برساند. جای تعجب نیست که پیشرانه BMW i4 M50 بدون تغییر باقی بماند، زیرا این خودروی مفهومی قرار است تیونینگ ایمن وسایل نقلیه شخصی را ترویج کند و بهبود عملکرد در آلمان به شدت تنظیم شده است.