شایعه شده است که هواوی با انتشار MateBook X Pro و Watch 4 یک رویداد قابل توجه راه اندازی برنامه ریزی کرده است

به گزارش لیکر دایی کوههوآوی یک رویداد رونمایی دیگر را در این ماه برنامه ریزی کرده است که یکی از آن ها در 9 می قبلا تایید شده است. به نظر می رسد، در حالی که دومی در سطح جهانی برای دستگاه هایی که قبلاً در چین معرفی شده اند اعمال می شود، اولی محصولات جدیدی را به نمایش می گذارد. Uncle Mountain در نوشتن در Weibo ادعا می کند که رویداد چین محور هوآوی در 17 می با توجه ویژه به سری Watch 4 در قالب های مختلف آن برگزار می شود.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7829 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Huawei-rumoured-to-have-substantial-launch-event-planned-with-MateBook-X-Pro-and-Watch-4-releases.714003.0.html

علاوه بر این، هواوی به احتمال زیاد MateBook X Pro 2023 را با به‌روزرسانی اینتل Raptor Lake معرفی می‌کند. به همین ترتیب، انتظار می رود MateBook E ارتقا یابد. در حال حاضر، هواوی 2 در 1 را با پردازنده‌های اینتل Tiger Lake ارائه می‌کند که فضای زیادی را برای اصلاحات پیش از شایعه‌های سری Surface Pro 10 مایکروسافت باقی می‌گذارد. علاوه بر این، MatePad Air پیش بینی می شود. جزئیات مربوط به MatePad Air در حال حاضر روی زمین کم است، اما اسناد گواهینامه اخیر هوآوی آن را به یک باتری متوسط ​​8200 میلی آمپر ساعتی و یک مودم LTE برای اتصال به تلفن همراه مجهز کرده است.