شارژر Anker 735 GaN با 65 وات با 30 درصد تخفیف در آمازون

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

.170




منبع: https://www.notebookcheck.net/Anker-735-GaN-charger-with-65-watts-discounted-by-30-on-Amazon.704668.0.html

شیفتگی من به فناوری به دوران پنتیوم II بازمی گردد. اصلاح، اورکلاک و ارزش گذاری سخت افزار کامپیوتر از آن زمان به بخشی جدایی ناپذیر از زندگی من تبدیل شده است. به عنوان یک دانشجو، علاقه شدیدی به فناوری های موبایل پیدا کردم که می تواند زندگی پر استرس دانشگاه را بسیار آسان تر کند. بعد از اینکه در حین کار در یک موقعیت بازاریابی عاشق تولید محتوای دیجیتال شدم، اکنون وب را جستجو می کنم تا هیجان انگیزترین موضوعات دنیای فناوری را برای شما به ارمغان بیاورم. در خارج از دفتر، من به طور خاص به ورزش های موتوری و دوچرخه سواری در کوهستان علاقه دارم.

به طور دقیق تر، آمازون اکنون شارژر Anker 735 GaN را با حداکثر توان خروجی 65 وات به قیمت 41.99 دلار آمریکا با ارسال رایگان به فروش می رساند که نسبت به قیمت فهرست رسمی 60 دلار آمریکا، تخفیف شدید 30 درصدی یا 18 دلاری را شامل می شود. شتر شتر تاریخچه قیمت بیشتر نشان می‌دهد که این یکی از بزرگترین تخفیف‌های آمازون برای Anker 735 GaNPrime 65W است و مهم‌تر از همه، این پیشنهاد با کمترین قیمت شارژر تاکنون چند دلار است.

مانند بسیاری از محصولات Anker، آجر شارژ 735 با لیست بلند بالایی از دستگاه ها سازگار است و شارژر GaN نیز از استاندارد PPS که برای شارژ سریع گوشی های هوشمند گوگل پیکسل و سامسونگ گلکسی لازم است پشتیبانی می کند. این دوشاخه دیواری علاوه بر دو درگاه USB-C پیشرفته، یک درگاه USB-A سنتی نیز دارد که سازگاری با برخی دستگاه‌های قدیمی یا کابل‌های شارژ را تضمین می‌کند. با 42 دلار آمریکا در آمازون، این شارژر سریع 65 واتی تاشو برای اکثر کاربرانی که مکرراً چندین دستگاه را به طور همزمان شارژ می کنند، ارزش قیمتش را دارد.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!