شارژرهای تسلا به سایر خودروهای برقی در تلاش دولت ایالات متحده برای 100000 ایستگاه شارژ عمومی باز می شوند.

مادرم در مورد نرخ سوپرشارژر برای خودروهای غیر تسلا در ایالات متحده صحبت می کند، اما تسلا قبلاً برخی از جزئیات را فاش کرده است و قیمت اشتراک شارژ دقیق نباید خیلی عقب باشد.

رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی که می‌خواهند با سوپرشارژر یا شارژر مقصد شارژ کنند، می‌توانند این کار را از طریق اپلیکیشن تسلا یا وب‌سایت آن انجام دهند، مانند اروپا، جایی که مالکان سایر برندهای خودروهای برقی بیشتر از مالکان تسلا برای شارژ خودروهای خود در ایستگاه‌های تسلا هزینه می‌کنند. حتی با اشتراک

با توجه به اینکه در آخرین شمارش تسلا حدود 16822 سوپرشارژر و شارژر مقصد تسلا در ایالات متحده داشت، تسلا باید کارهایی را انجام دهد تا این تعداد بزرگ را در دسترس همه قرار دهد. از این 7500، حداقل 3500 سوپرشارژر 250 کیلوواتی جدید و موجود در بزرگراه‌های اصلی مستقر خواهند شد، در حالی که شارژرهای مقصد سطح 2 هتل‌ها، رستوران‌ها و مناطق روستایی را پوشش خواهند داد. در این بین، شبکه سوپرشارژر تسلا با شمع های ساخت آمریکا از هم اکنون دو برابر خواهد شد. علاوه بر این، کاخ سفید ابتکارات زیر را که بخشی از فشار NEVI خواهد بود، اعلام کرد:

  • هرتز و bp قصد خود را برای ایجاد یک شبکه ملی زیرساخت شارژ سریع EV برای تسریع پذیرش خودروهای الکتریکی اعلام کرده‌اند. هرتز و bp قصد دارند زیرساخت های شارژ را به مکان های هرتز در سراسر آمریکا، از جمله شهرهای بزرگی مانند آتلانتا، آستین، بوستون، شیکاگو، دنور، هیوستون، میامی، نیویورک سیتی، اورلاندو، فینیکس، سانفرانسیسکو و واشنگتن دی سی بیاورند. مراکز شارژ به رانندگان تاکسی، مشتریان کرایه اتومبیل و عموم مردم در مکان‌های پرتقاضا مانند فرودگاه‌ها خدمات رسانی می‌کنند. انتظار می رود تعدادی از تاسیسات شامل هاب های شارژ در مقیاس بزرگ، معروف به “گیگاهاب” باشد. bp قصد دارد تا سال 2030 یک میلیارد دلار در شارژ EV در ایالات متحده سرمایه گذاری کند. هدف هرتز این است که یک چهارم ناوگان خود را تا پایان سال 2024 برقی کند.
  • شرکت پایلوت، جنرال موتورز و EVgo برای ایجاد یک شبکه ساحلی به ساحل از 2000 شارژر سریع 350 کیلوواتی با قدرت بالا در مراکز مسافرتی Pilot و Flying J در امتداد بزرگراه‌های آمریکا شریک شده‌اند. شبکه سراسری تا 500 مرکز مسافرتی با اتصال جوامع شهری و روستایی امکان سفر طولانی مدت با خودروهای الکتریکی را فراهم می کند. امروز، شرکت ها اعلام می کنند که انتظار می رود اولین شارژرهای 200+ در این شبکه در سال 2023 برای استفاده رانندگان در دسترس باشند.
  • TravelCenters of America و Electrify America اعلام کردند که با هدف نصب تقریباً 1000 شارژر EV در 200 مکان در امتداد بزرگراه‌های اصلی طی پنج سال آینده، شارژ وسایل نقلیه الکتریکی را در مکان‌های منتخب Travel Center of America و Petro ارائه خواهند کرد.
  • Electrify America اخیراً پیشگامی رسمی Electrify America Solar Glow™ 1، پروژه جدید 75 مگاواتی فتوولتائیک خورشیدی را در شهرستان سن برناردینو، کالیفرنیا برای کمک به بازگرداندن تمام انرژی تحویل شده به رانندگان EV با انرژی تجدیدپذیر در بیش از 800 ایستگاه شارژ سریع DC در سراسر کشور برگزار کرد.
  • مرسدس بنز، ChargePoint و MN8 Energy همکاری خود را برای استقرار بیش از 400 هاب شارژ با بیش از 2500 پورت شارژ سریع DC در سراسر ایالات متحده و کانادا اعلام کردند.
  • ChargePoint، Volvo Cars و Starbucks شراکتی را برای استقرار 60 شارژر سریع DC در حداکثر 15 مکان در طول مسیر آزمایشی 1350 مایلی بین سیاتل و دنور اعلام کردند که تا تابستان 2023 تکمیل می شود.
  • جنرال موتورز، با مشارکت FLO، از تلاش مشترک با فروشندگان برای نصب حداکثر 40000 شارژر عمومی سطح 2 EV در جوامع محلی تا سال 2026 از طریق برنامه شارژ جامعه فروشندگان جنرال موتورز خبر داده است. ایستگاه های شارژ جدید به شبکه Ultium Charge 360 ​​جنرال موتورز ملحق خواهند شد و برای همه رانندگان خودروهای برقی در دسترس خواهند بود.
  • فرانسیس انرژی، یک اپراتور نقطه شارژ EV مستقر در تولسا، اوکلاهاما، در حال توسعه به 40 ایالت در سال 2023 است و برنامه‌هایی برای نصب 50000 پورت شارژ EV تا سال 2030 با مشارکت شهرداری‌ها، فروشندگان خودرو، کشورهای قبیله‌ای و مشاغل خصوصی دارد. در حال حاضر 75 درصد از شبکه فرانسیس انرژی در جوامع Justice40 است.
  • Forum Mobility، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های حمل و نقل با آلایندگی صفر، اخیراً تعهدی 400 میلیون دلاری برای استقرار بیش از 1000 شارژر سریع DC اعلام کرده است. زیرساخت شارژ هزاران کامیون الکتریکی سنگین را که قرار است طی دهه آینده در بنادر سن پدرو و اوکلند در کالیفرنیا آغاز به کار کنند، خدمت خواهد کرد. انبارهای شارژ جامعه بیش از 600 شغل جدید اتحادیه را در جوامع محروم ایجاد خواهد کرد و در عین حال انتشار گازهای گلخانه ای مضر در بنادر و در امتداد کریدورهای باری را کاهش می دهد.
  • فورد متعهد شده است که تا ژانویه 2024 حداقل یک شارژر سریع DC با دو پورت در 1920 نمایندگی فورد نصب کند.

به نظر می رسد فشار کاخ سفید روی تسلا و ایلان ماسک به ویژه برای باز کردن قفل شبکه شارژ سایر وسایل نقلیه الکتریکی کارساز بوده است، زیرا به تازگی اعلام کرده است که تسلا حداقل 7500 شمع خود را برای سایر برندهای خودروهای برقی قابل دسترسی خواهد بود. این شامل شارژرهای موجود و جدید در 50 ایالت می شود.

دانیل که از زمان جاسوسی صنعتی رایانه‌های اپل و زمان پیکسل‌سازی‌شده نینتندو، مورد علاقه‌ی فناوری قرار گرفته بود، زمانی که رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها هنوز یک چیز کمیاب بودند، رفت و یک باشگاه بازی افتتاح کرد. امروزه، شیفتگی به مشخصات و سرعت نیست، بلکه به سبک زندگی مربوط می شود که رایانه های موجود در جیب، خانه و ماشین ما را به آن سوق داده اند، از طومار بی نهایت و خطرات حریم خصوصی گرفته تا احراز هویت هر ذره و حرکت وجود ما.

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

VW الکتریکی در یک ایستگاه سوپرشارژر تسلا در اروپا (تصویر: OfficialQzf/Reddit)
VW الکتریکی در یک ایستگاه سوپرشارژر تسلا در اروپا (تصویر: OfficialQzf/Reddit)

همانطور که شایعه شده بود، کاخ سفید نحوه توزیع میلیاردها یارانه دولتی را برای برنامه ملی زیرساخت خودروهای الکتریکی خود (NEVI) توضیح داد.یک ابتکار 5 میلیارد دلاری برای ایجاد یک شبکه ساحلی به ساحل از شارژرهای وسایل نقلیه الکتریکیبرای اولین بار در ایالات متحده، تسلا به سایر خودروهای برقی اجازه می دهد تا از شبکه های گسترده سوپرشارژر و شارژر مقصد استفاده کنند و تا پایان سال 2024 حداقل 7500 عدد از شمع های آن در دسترس همه خودروهای الکتریکی باشد.

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Tesla-chargers-will-unlock-to-other-EVs-in-US-government-push-for-100-000-public-charging-stations.694654.0.html

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین