سری Vivo X90 در اواخر نوامبر 2022 با گزینه‌های مجهز به Dimensity 9200 عرضه می‌شود


گفته می‌شود سری X90 گوشی‌های هوشمند اندرویدی درجه یک ویوو که ظاهراً به زودی عرضه می‌شوند، موضوع افشاگری جدیدی است که ظاهراً تاریخ عرضه دستگاه‌های جدید را فاش می‌کند. این ویدیوی کوتاه یک نوع دوم را در کنار چیزی که ممکن است برای اولین بار Pro Plus برتر باشد نشان می دهد.

این یکی، پشت برادر پرچمدار احتمالی سری خود را به خود اختصاص داده است، دارای قوز دوربین عقب بسیار مشابه و نوار همراه برای به روز رسانی نام تجاری شایعه دوربین است، اما به نظر می رسد در شیشه ای ساده تر در برابر چرم قرمز پر جنب و جوش X90 Pro Plus ساخته شده است. “.

بنابراین، این نکته جدید ممکن است نشان دهد که جانشینان X80، X80 Pro یا هر دو در زمان عرضه چگونه خواهند بود. با توجه به این نکته، در حالی که انتظار می‌رود نسخه دوم با پردازنده Snapdragon 8+ Gen 1 معرفی شود، احتمالاً برای جبران X80 Pro+ از دست رفته، مدل وانیلی ممکن است در عوض بر روی Dimensity 9200 اجرا شود.

این حدس و گمان بر اساس اخیر Vivo است افشا چیپست ثانویه داخلی V2 جدید آن به طور خاص برای کار با SoC پرچمدار جدید MediaTek تنظیم شده است. این شامل فناوری اتصال FIT طراحی شده سفارشی، موتور پردازش چند چرخه صف (MCQ) و شتاب دهنده VCAP است که برای تقویت بیشتر هوش مصنوعی، بازی و پتانسیل عملکرد 9200 تازه رونمایی شده رتبه بندی شده است.

مدیاتک مطمئن است که سیلیکون رده بالای جدید از نظر امتیازات AnTuTu می تواند 1.2 میلیون امتیاز را به دست آورد، و Vivo با این ادعا که توانایی V2 برای بر عهده گرفتن برخی وظایف NPU، تصویربرداری و کنترل نمایشگر می تواند مصرف انرژی را تا حدی کاهش دهد، تأیید می کند. تا 15 درصد. علاوه بر این، SoC پیشرفته‌تر جدیدتر در مقایسه با 9000 تا 25 درصد بازده انرژی بیشتری دارد.

بر این اساس، یک X90 مجهز به Dimensity 9200 + Vivo V2 می‌تواند به زودی چشم‌اندازی متقاعدکننده و منحصربه‌فرد در چشم‌انداز گوشی‌های هوشمند ایجاد کند. پس از آن، ممکن است هنوز هم توسط Snapdragon 8 Gen2/Sony IMX989 Pro+ ارتقا یافته باشد.

با توجه به اینکه هر دو گوشی هوشمند فرضی اکنون عرضه خواهند شد در 22 نوامبردر سال 2022 یا 7 روز پس از آغاز نشست آتی Qualcomm Snapdragon Summit، این شایعات اکنون کمی قابل قبول تر هستند.

پس از آن، این رویداد ممکن است فقط مربوط به بازار چین باشد، جایی که، همانطور که آخرین افشای “X90” نیز نشان می‌دهد، ممکن است گوشی‌های هوشمند تا فردا (14 نوامبر) برای پیش‌سفارش اقدام کنند، همانطور که آخرین نسخه Vivo ممکن است “TWS 3” لوازم جانبی صوتی.

Google Pixel 7 Pro را بخرید آمازون


منبع: https://www.notebookcheck.net/Vivo-X90-series-tipped-to-launch-in-late-November-2022-with-Dimensity-9200-powered-options.668253.0.html