سری Vivo X100 به‌عنوان گوشی‌های هوشمند «ویدئوی پرتره سینمایی 4K» راه‌اندازی خواهد شد.

دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6531 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

با توجه به رکورد ویوو در چند سال گذشته، اولین مورد از آنها X100 خواهد بود، یک نوع جدید وانیلی از یک سری دوربین محور که ممکن است در زمان عرضه با X100 Pro و حتی Pro Plus همراه شود.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه


منبع: https://www.notebookcheck.net/Vivo-X100-series-will-launch-as-ground-breaking-4K-Cinematic-Portrait-Video-smartphones.735969.0.html

Vivo یکی از باشگاه‌های منتخب OEM‌های اندرویدی است که با موفقیت پردازنده مشترک خود را برای گوشی‌های هوشمند رده بالاتر خود توسعه داده است. این تراشه آخرین نسخه از سری V خود را به عنوان بخشی از این تراشه ها معرفی کرده است جشنواره فیلم، در حال حاضر در چین تا 31 ژوئیه 2023 در جریان است.

آنها همچنین ممکن است به لطف سیلیکون اضافی خود قادر به پس پردازش برای این گیره های پیشرفته باشند و همچنین ممکن است از مزایای “به طور قابل ملاحظه“استفاده از الگوریتم های تصویر بهبود یافته در حالی که از قدرت کمتری در مقایسه با نسخه های قبلی مانند V2 استفاده می کند.

یک OnePlus Nord N30 بخرید آمازون