سری آیفون 15: درز جدید پورت های Type-C و Dynamic Island را در تمام مدل ها نشان می دهد زیرا ظاهراً گوشی های هوشمند نسل بعدی اپل وارد تولید اولیه می شوند.

ظاهراً تمام مدل‌های آیفون 15 اندازه صفحه نمایش مدل‌های قبلی خود را حفظ خواهند کرد. با این حال، انتظار می‌رود که مدل‌های Pro به فریم تیتانیومی از قاب فولادی مورد استفاده در آیفون 14 پرو دوتایی تغییر دهند. همانطور که در گذشته به طور گسترده گزارش شده بود، اپل همچنین از دکمه های فیزیکی صدا به دکمه های لمسی جهش خواهد کرد – حداقل در آیفون 15 پرو و ​​آیفون 15 پرو مکس. در نهایت، تمام مدل‌های سری آیفون 15 به جای پورت لایتنینگ اپل که در نسل‌های قبلی استفاده می‌شد، به درگاه Type-C مجهز می‌شوند. این تغییر تا حدی به دلیل قانونگذاری اتحادیه اروپا خواهد بود و همچنین اکوسیستم اپل را با اکثر محصولات دیگری که قبلاً تغییر کرده اند، متحد می کند.

من فناوری را دوست دارم، ساده است. نصف وقت، می‌توانی مرا در حال نوشتن نسخه‌های فروش بداخلاق بگیری. بقیه زمان ها، یا خوانندگان را در جریان آخرین اتفاقات دنیای فناوری موبایل قرار می دهم یا فوتبال تماشا می کنم. من قبل از پیوستن به تیم Notebookcheck در سال 2017، چند سال به عنوان ژورنال و نویسنده محتوای آزاد کار کردم. در صورت تمایل، در توییتر یا Reddit از من سؤال بپرسید.


منبع: https://www.notebookcheck.net/iPhone-15-series-New-leak-reveals-Type-C-ports-and-Dynamic-Island-across-all-models-as-Apple-s-next-gen-smartphones-reportedly-enter-early-production.680197.0.html

گفتنی است، سری آیفون 15 که مستقیماً از چین خارج می شود، اکنون وارد مراحل اولیه تولید شده است. بر اساس گزارش‌ها، فاکسکان دستورالعمل‌هایی را دریافت کرده است تا گوشی‌های نسل بعدی را وارد مرحله «تولید آزمایشی ماشین‌های جدید» کند، تا چند ماه دیگر تولید انبوه شود.