سخت افزار و نرم افزار Apple Reality عنوان WWDC 2023 را خواهد داشت

پیشنهاد شایعه شده اپل برای تبدیل شدن به شرکت بزرگ بعدی واقعیت توسعه یافته (XR) جهان با گمانه زنی هایی روبرو شده است که چگونه این وضعیت (بدون اشاره به اینکه چه زود) عملاً تا هفته تغییر می کند. آخرین پیش بینی از این دست، با حسن نیت از مشارکت کننده بلومبرگ مارک گورمن، ادعا می کند که آخرین مورد را با بیان اینکه مجموعه “واقعیت” در واقع برای اولین بار در WWDC 2023 آماده است، بی اعتبار می کند.

لطفا مقاله ما را به اشتراک بگذارید، هر پیوند مهم است!

زیر 300 USD/Euro، زیر 500 USD/Euro، 1000 USD/Euro، برای دانشجویان دانشگاه، بهترین نمایشگرها

آیا WWDC 2023 در تاریخ ثبت خواهد شد؟  (منبع: اپل)
آیا WWDC 2023 در تاریخ ثبت خواهد شد؟ (منبع: اپل)
دیر اودونل
Deirdre O Donnell – نویسنده ارشد فناوری – 6164 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

.170



منبع: https://www.notebookcheck.net/Apple-Reality-hardware-and-software-will-headline-WWDC-2023.705041.0.html

این آخرین گزارش همچنین راه اندازی را به عنوان “یکی از مهمترین روزها در [Apple] تاریخ“، زیرا نشان دهنده اولین گام بالقوه در “دوران بعد از آیفونبرای غول کوپرتینویی. علاوه بر این، پلتفرم xrOS و SDK های ضروری برای کمک به مخاطبان کنفرانس برای درک هر گونه الهام از دیدن هدست واقعیت نسل اول در عمل، ظاهراً اکنون آماده عرضه در 5 ژوئن 2023 هستند.

طبق آخرین پیش‌بینی‌های ارقام معتبر صنعت، نسل اول محصول AR/VR اپل آماده رونمایی در رویداد WWDC 2023 نیست. با این حال، اکنون یک خبرنگار مشهور فناوری اکنون ادعا می کند که این شایعات را نفی می کند و ادعا می کند که قضیه برعکس است. این ممکن است به این دلیل باشد که اپل قصد دارد توسعه برنامه xrOS را در طول نمایش “تاریخی” به واقعیت تبدیل کند.

مدت کوتاهی پس از فارغ التحصیلی، یک نویسنده و ویراستار حرفه ای شدم. مدارک من در علوم زیست پزشکی است. با این حال، آنها به تجربه ای در زمینه بیوتکنولوژی منجر شدند که من را متقاعد کرد که پتانسیل آن برای متحول کردن سلامت، محیط زیست و زندگی ما به طور کلی. این به مرور زمان به یک علاقه همه جانبه به جنبه‌های بیشتر فناوری تبدیل شد: من هرگز نمی‌توانم به اندازه کافی در مورد جدیدترین وسایل الکترونیکی، ابزارها و نوآوری‌ها بنویسم. علایق دیگر من شامل تصویربرداری، نجوم، و پخش جریانی همه چیز است. اوه و قهوه

10 لپ تاپ برتر
چند رسانه ای، چند رسانه ای بودجه، بازی، بازی اقتصادی، بازی سبک، کسب و کار، دفتر بودجه، ایستگاه کاری، زیر نوت بوک، اولترابوک، کروم بوک

صرف نظر از این، هجوم به XR به هر شکلی به عنوان یکی از بزرگترین قمارهایی که اپل تا به حال انجام داده است باقی می ماند: یکی در مورد آمادگی مصرف کنندگان برای پشت سر گذاشتن نمایشگرهای ProMotion یا Retina به نفع همتایان خود که روی سر نصب شده اند. شاید به همین دلیل است که OEM همچنان انتظار دارد مک‌بوک‌ها و مک‌بوک‌های جدید را در سال 2023 عرضه کند.

10 گوشی برتر
گوشی‌های هوشمند، فبلت‌ها، ≤6 اینچی، گوشی‌های هوشمند دوربین