سامسونگ با آخرین به‌روزرسانی‌های Galaxy Watch4، Galaxy Watch4 Classic، Galaxy Watch5 و Galaxy Watch5 Pro، اشکال حرکتی «افزایش تا بیدار شدن» را برطرف می‌کند.

قبل از نوشتن و ترجمه برای Notebookcheck، برای شرکت های مختلفی از جمله Apple و Neowin کار می کردم. من لیسانس تاریخ و سیاست بین المللی از دانشگاه لیدز دارم که از آن زمان به مدرک حقوق تبدیل شده ام. از چت کردن در توییتر یا Notebookchat خوشحالم.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Samsung-resolves-raise-to-wake-gesture-bug-with-latest-Galaxy-Watch4-Galaxy-Watch4-Classic-Galaxy-Watch5-and-Galaxy-Watch5-Pro-updates.693539.0.html

شایان ذکر است که سامسونگ خود این تغییر را تایید نکرده است. با این حال، چندین Redditor دیدگاه 9to5Google را تقویت می‌کنند که GWB1 برای سری Galaxy Watch4 و AWB1 برای مدل‌های جدیدتر Galaxy Watch5 این مشکل را حل می‌کند. شاید قابل درک باشد که هر دو بیلد بسته‌های به‌روزرسانی نسبتاً کوچکی هستند. در واقع، تصویر زیر نشان می دهد که AWB1 تقریباً 100 مگابایت است.

الکس آلدرسون
الکس آلدرسون – نویسنده ارشد فناوری – 7352 مقاله منتشر شده در Notebookcheck از سال 2018

با وجود انتشار وصله‌های فوریه، هر دو به‌روزرسانی پلتفرم One UI Watch را در وصله امنیتی ژانویه 2023 نگه می‌دارند. به طور معمول، سامسونگ هر دو ماه یکبار وصله‌های امنیتی جدید را برای پوشیدنی‌های خود یکپارچه می‌کند، اگرچه این فاصله در برخی موارد به سه ماه افزایش یافته است. در مقایسه، گوگل ماهانه Pixel Watch را با وصله‌های امنیتی جدید ارائه می‌کند. اولین ساعت هوشمند این شرکت ممکن است امسال طعم Material You را با به‌روزرسانی اصلی Wear OS نیز دریافت کند.