سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

بی توجهی به هریک از این سه جنبه باعث می‌شود نتایج سئو سایت شما ناامید کننده باشد. شما می‌توانید با پرداخت هزینه به گوگل لینک سایت خود را در صفحات جستجوی گوگل نمایش دهید و به ازای هر بار کلیک مبلغ مشخصی به گوگل پرداخت کنید که به این روش تبلیغاتی گوگل ادز (Google Ads) می‌گویند. در این روش لینک سایت شما در بالا یا پایین صفحه نتایج جستجوی گوگل نمایش داده خواهد شد.

کیفیت محتوا

اما اگر نقشه سایت داشته باشید، موتور جستجو گوگل راحت تر با سایت ارتباط برقرار می کند و راحت تر محتوا های سایت مورد ارزیابی و تحلیل قرار می دهد. توجه به ساخت نقشه یکی از مهم ترین مفاهیمی است که در دوره جامع آموزش سئو باید به آن پرداخته شود. بسیاری از سایت‌ها با آن که تمام نکات لازم برای تولید محتوا و لینک سازی را رعایت کرده‌اند، اما باز هم مورد لطف و عنایت گوگل قرار نگرفته و رتبه خوبی در بین رقبا ندارند. یکی از مهم‌ترین عواملی که در این مواقع باید آن را تحلیل و بررسی کنید، سئو تکنیکال است.

پس می بینید که در جستجوی صوتی، کلمات کلیدی طولانی تری مورد استفاده قرار می گیرند. چون که به صورت طبیعی، عبارات گفتاری طولانی تر هستند و بیشتر حالت سوالی دارند. پس اگر می خواهید بدانید که کلمات کلیدی مهم در سئو چیست، در ابتدا باید مشخص کنید که منظور از آن کلمه کلیدی، به صورت صوتی است یا متنی. لری پیج و سرگئی برین، دو دانشجوی فارغ‌التحصیل دانشگاه استنفورد، یک موتور جستجو موسوم به بک‌روب را توسعه دادند که جهت ارزیابی برجستگی صفحات وب، به یک الگوریتم ریاضیاتی تکیه داشت. عددی که توسط الگوریتم محاسبه می‌شد، یعنی «رتبه صفحه»، تابعی است از مقدار و قدرت لینک‌های ورودی.

  • برای کسب موفقیت در سئو باید به همه ابعاد آن توجه کنیم و هیچ تکنیک و روشی به تنهایی کارآمد نیست.
  • شما با وارد کردن یکی از کلمات اصلی در ابزار تحقیق کلمه کلیدی KWFinder لیستی از کلمات مرتبط را دریافت خواهید کرد.
  • این ابزار کمک می‌کند تا محتوا خوانایی بیشتری داشته باشد و از طرفی کمک می‌کند تا چگالی کلمه کلیدی به اندازه مناسب باشد.
  • برای شروع می‌توانید مطالبی که در این راهنما مطالعه کردید را به کار ببندید.

به بررسی اهداف سئو پرداختیم و همچنین تلاش کردیم به زبان ساده شما را با مفهوم SEO و برخی از اصطلاحات آن آشنا کنیم. اصطلاحات خیلی زیادی وجود دارد که در گام اول و در زمان آشنایی با سئو، نیازی نیست که ذهن شما درگیر همه آنها شود، و بهتر است ابتدا با فقط بر روی اصطلاحات مهم سئو تمرکز کنید؛ تا یادگیری بهتری داشته باشید. تاکنون بیش از ۱۶۰۰۰۰ درخواست پشتیبانی را به خوبی و خوشی پاسخ داده‌ایم.

الگوریتم possum سال ۲۰۱۶

1- اول کلمات کلیدی که برای آن‌ها رنک شده‌اید را بیابید.99.58 درصد snippetها مربوط به صفحاتی است که با آن کلمه کلیدی‌ در صفحه اول جای دارند. بنابراین اگر در حال حاضر جزو ده تای اول نیستید، شانس چندانی برای snippet ندارید. مثلا شما در SERP می‌بینید که لینک چهارم عنوان جذابی دارد و سریع روی آن کلیک می‌کنید و وقتی وارد لینک می‌شوید با یک محتوای عالی مواجه می‌شوید و مدت زمان زیادی در صفحه صرف بلعیدن تک‌تک واژه‌ها می‌کنید!

سئو چیست؟ به زبان ساده همه چیز را در مورد seo یاد بگیرید!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار