دوچرخه های الکترونیکی Kellys Tygon و Tayen با موتور 90 نیوتن متر و نمایشگر ناوبری راه اندازی شدند

کلیس جدید رونمایی کرد Tygon و Tayen e-MTBs. دوچرخه های برقی دارای موتور 90 نیوتن متر پاناسونیک GX Ultimate 2023 با وزن 2.9 کیلوگرم (~6.4 پوند) هستند. حالت AUTO به واحد درایو اجازه می دهد تا سطح کمک را بر اساس قدرت پدال زدن شما تنظیم کند تا احساس طبیعی تری داشته باشید. یک باتری Kellys V10 725 Wh در دوچرخه استفاده شده است که وزن آن 3.7 کیلوگرم (~8.2 پوند) است. این شرکت ادعا می کند که پک قدرت دارای بهترین نسبت ظرفیت به وزن در بازار با 194 وات ساعت در هر کیلوگرم (~88 وات ساعت در هر پوند) است. شما می توانید باتری را در حدود شش ساعت به طور کامل شارژ کنید.

دوچرخه های کوهستان الکتریکی جدید Kellys Tygon و Kellys Tayen با قیمت هایی از 2999 یورو (~3124 دلار آمریکا) برای خرید در دسترس هستند. یک مدل برتر مانند Kellys Tygon R90 P 725 Wh که با دوشاخ Rock Shox، ترمزهای دیسکی هیدرولیک Shimano و لاستیک‌های Schwalbe عرضه می‌شود، حدود 4000 یورو (4166 دلار آمریکا) قیمت دارد.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Kellys-Tygon-and-Tayen-e-bikes-launch-with-90-Nm-motor-and-navigation-display.671186.0.html

صفحه نمایش رنگی بلوتوث 5.0 پاناسونیک اطلاعات سرعت و میزان شارژ باتری شما را نشان می دهد. می توانید از برنامه Komoot برای ارائه ناوبری روی صفحه استفاده کنید، به علاوه این واحد با Wahoo و Strava سازگار است. همچنین می‌توانید از نمایشگر برای روشن کردن چراغ‌ها و حالت‌های مختلف سواری، از جمله حالت پیاده‌روی، استفاده کنید تا در حمل دوچرخه با پای پیاده به شما کمک کند. هر مدل دارای یک قاب برش لیزری و جوش داده شده به صورت رباتیک با محورهای تقویت کننده برای افزایش سواری شما است.