دوچرخه الکترونیکی ردیاب تخت 11 کیلوواتی Trevor Motorcycles DTRe Stella اکنون با قیمت 14495 یورو در اروپا در دسترس است.

در نتیجه حذف تمام تجهیزات قانونی خیابانی، استلا که فقط کثیف است، تنها 79 کیلوگرم (174 پوند) وزن دارد. DTRe Stella به‌عنوان نوعی موتورسیکلت دو اسپرت الکتریکی، دارای سیستم تعلیق کاملاً قابل تنظیم در جلو و شوک عقب Ohlins است و بر روی چرخ‌های 19 اینچی سوار می‌شود. با این حال، مبتدیان مراقب باشند، زیرا Stella ارتفاع صندلی نسبتاً بلند 91 سانتی متر (35.8 اینچ) دارد. ارتفاع صندلی بلند برای موتورسیکلت های آفرود غیرمعمول نیست، اما به عنوان مرجع، دوچرخه ماجراجویی 1100 سی سی هوندا آفریقا Twin با 88 سانتی متر (~33.5 اینچ) عرضه می شود.


منبع: https://www.notebookcheck.net/Trevor-Motorcycles-s-11-kW-street-legal-DTRe-Stella-flat-tracker-e-bike-is-now-available-in-Europe-for-EUR14-495.716257.0.html

Trevor Motorcycles زمین می‌دهد استلا به‌عنوان یک ردیاب مسطح برای بزرگراه‌ها و خاک آماده، حتی اگر با سرعت 95 کیلومتر در ساعت (59 مایل در ساعت) به پایان برسد، به این معنی که هر کار بزرگراهی به شدت بر برد تأثیر می‌گذارد. از جنبه مثبت همه چیز، وزن این موتورسیکلت در ظاهر خیابانی آن 101 کیلوگرم (~223 پوند) است که آن را برای سواری در خارج از جاده کاملاً مناسب می کند. در حالی که شارژر پیش‌فرض عرضه شده با Stella یک واحد 1 کیلوواتی است، یک شارژر 3 کیلوواتی پس از بازار می‌تواند کل محدوده 102 کیلومتری (~63 مایل) را تنها در 70 دقیقه پر کند.

Trevor Motorcycles در حال حاضر Stella را فقط به صورت قانونی خیابانی می فروشد، اما نسخه مخصوص پیست خاکی که بعداً عرضه می شود حتی وزن کمتری دارد و 1500 یورو کمتر از نسخه خیابانی (12995 یورو برای نسخه فقط پیست خاکی، برخلاف آن) به فروش می رسد. به 14495 یورو برای نسخه خیابانی). در زمان نوشتن، DTRe Stella 20 هفته زمان انتظار برای تحویل دارد.

بر اساس گزارشات، Trevor Motorcycles اخیراً DTRe Stella را به عنوان یک دوچرخه الکترونیکی قانونی خیابانی و آفرود در اروپا عرضه کرده است. RideApart. استلا دارای یک موتور الکتریکی 11 کیلوواتی می باشد که توسط یک باتری لیتیوم یونی 2.7 کیلووات ساعتی تغذیه می شود که مسافت ادعایی 102 کیلومتر (62 مایل) را برای آن تامین می کند. DTRe Stells که در بلژیک ساخته شده است، ارزان نیست، اما دارای تعدادی مشخصات متقاعد کننده است که ممکن است برای کسانی که سکه خرج کردن دارند جذاب باشد.